<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

szerda, szeptember 07, 2005

jé! | 23:16 | 3 komment

Ma megint úgy érzem, hogy kinyílt a csipám. Vajon hány szemem van még? Teljesen természetesen tudtam ma szocializálódni. Mint aki mindig ilyen volt. Vajon most már így is maradok? Egy új emberrel voltam fönt ma a Tűzraktár legtetején. A srác szép, kedves,... ööö... Az a fajta, akiről az ember nem szívesen mond rosszat. Maradjunk abban, hogy kicsit olyan burokban élő srác. Akármit mondtam neki, minden újdonság volt neki. Kínosan érdekes emberenek éreztem magam mellette. De azért olyan jó volt nekem ott a tetőn! Amikor meg a hideg miatt lejöttünk, lent megszólalt az I Put a Spell on You (Rádió -> 58).

3 komment:

Anonymous Névtelen

az események ezek szerint tetőfokra hágtak! éééés ez most akkor ugyanaz, akivel a minap biciklin ülve, villámcsipásszerűen? (és izé, hova lett a tegnapi norbis link? úgy érzem magam, mint egy isaurafüggő dédnagymama a sztálini cenzúra idejében. tűkön ülök. vagy csak a poloskák...?)

11:42 de.  
Blogger kisdubos

minap biciklin? miért nem dugtál egy alumíniumrudat a küllőim közé? máskor hívd fel magadra a figyelmet... valahogy... menni fog, ismerlek. hogy ki lehetett az? szerintem inkább a norbival láthattál engem tekerni. ha egyáltalán ez történt... :o) a norbis link meg szerintem ott van, ahol volt. de azért berakom ide is, na: http://hajtipajti.blogspot.com/

11:54 de.  
Blogger banditgirl

jaj az egy igen jó szám.

1:34 de.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal