Olvasom ezt a blogot, de egyre inkább kételkedek benned. Van egy jó bicód, de le akarod cserélni egy rosszra. Persze Nem abszolút értelemben rossz az a bicó, csak a pesti kerekezésre nem jó. Van valami ismerősödnek hasonló bringája? Kérd tőle kölcsön és tekerj le vele 33 kilométert. Aztán gondolj vissza a Csepelre, hogy milyen könnyen is ment avval. Az első lengéscsillapító rengeteg energiát elnyel, főleg jó kis emelkedőknél, amikor taposni kell rendesen, vastag gumik, nagy ellenállás... "Divatbringa" mondanák a pesti gyerekek. Okos legyél, ne szórd a nehezen megkeresett pénzed, mondanák a gútai ismerőseim. :-)
Speciel én ezt városra akarom használni. Ugyanis a Csepel egy inkább trekking bringa, bazi nagy, nem praktikus. Ez a virslikerék meg életveszélyes városban a csatornafedelek miatt. A teleszkóp pl. az útpadkákra jó. Az emelkedőkre pedig nagyon jók a szarvacskák.
4 komment:
Olvasom ezt a blogot, de egyre inkább kételkedek benned. Van egy jó bicód, de le akarod cserélni egy rosszra. Persze Nem abszolút értelemben rossz az a bicó, csak a pesti kerekezésre nem jó. Van valami ismerősödnek hasonló bringája? Kérd tőle kölcsön és tekerj le vele 33 kilométert. Aztán gondolj vissza a Csepelre, hogy milyen könnyen is ment avval.
Az első lengéscsillapító rengeteg energiát elnyel, főleg jó kis emelkedőknél, amikor taposni kell rendesen, vastag gumik, nagy ellenállás...
"Divatbringa" mondanák a pesti gyerekek. Okos legyél, ne szórd a nehezen megkeresett pénzed, mondanák a gútai ismerőseim. :-)
Speciel én ezt városra akarom használni. Ugyanis a Csepel egy inkább trekking bringa, bazi nagy, nem praktikus. Ez a virslikerék meg életveszélyes városban a csatornafedelek miatt. A teleszkóp pl. az útpadkákra jó. Az emelkedőkre pedig nagyon jók a szarvacskák.
Na jó. Ezt is elfogadom, városi rövid távra talán jó, de "trekkingre" biztos nem. Majd váltogatod a KELList és a Csepelt.
Na persze, az luxus lenne. A Csepelt valami pitiáner összegért fogom továbbadni.
Megjegyzés küldése
<< Főoldal