<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

péntek, szeptember 02, 2005

govinda | 21:52 | 3 komment

Eat & Shop. Ma olyan jót kajáltam a Govindában! Életemben először. Azt hittem, ezek a vega helyek csak arra jók, hogy onnan még éhesebben gyere ki, mint ahogy bementél. Krisztával a minap voltunk ott nekem szappanokat venni a shop részében. Tök jók. A tussfürdő után mindig azt érzem, hogy valami burkot képez rajtam az a sok műanyag, amit a reklámokban selymes érzésként adnak el. A múltkor döntöttem el, hogy visszaállok ezekre a szappanokra, amikor elolvastam, hogy mi van a tussfürdőben. Na szóval, és akkor nem ettünk ott, pedig a gyömbéres limonádé nagyon csábítóan hangzott. De ma kipróbáltam, és isteni volt. Meg a kaja is laktató. És végülis megúsztam kevesebb mint 800 pénzből. Norbival mentem... (A norbis témát hanyagoljuk, fogalmam sincs mi van. Annyi biztos, hogy úton van Belgium felé.) Összefutottam Valival. Szomjas épp pár napja mondta, hogy Vali rendszeresen jár a Govindába. Beültünk a titkos fülkébe, jót dumáltunk. És most blogbejegyzést írok ahelyett, hogy dolgoznék. Pedig igen szarul állok.

3 komment:

Anonymous Névtelen

Tusfürdő vagy tussfürdő?

2:33 du.  
Blogger kisdubos

Tus :o)

2:57 du.  
Anonymous Névtelen

:)

1:53 de.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal