<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

szombat, január 01, 2005

szilveszter | 20:08 | 0 komment

Rövid leszek. Nagyon jó volt, az eddigi legjobb.
Fatival jókat "táncoltunk".
L. úr hozta a szokásos formáját, Mádl paródiájával ismét nagy sikert aratott.
Lédyvel most beszéltem 2 év után először. Kedves volt, szép volt és nagyon sovány ahhoz a Lédyhez képest, akit úgy 5 éve ismertem. Meg szomorúnak tűnt. Norbi is állandóan azt kérdezgette tőlem, hogy miért olyan szomorú. De L. úr szerint nem volt az. Szerintem meg igen. Kicsit sajnáltam, mert az én helyzetemre emlékeztetett 1-2 évvel ezelőttről.
Kecsa meg L. úrnak tűnt szomorúnak. Nekem nem tűnt fel. De ő jobban ismeri őt.
Norbi nagyon jó fiú volt. Csak nem tudtam őt 5 óra tájt hazacipelni, mert bealudt. Ezért egyedül voltam kénytelen hazatekerni. Nem is volt hideg, és ki volt világítva a város. Vajon azért mert hajnalban mindig ki van világítva vagy azért mert szilveszter volt?