<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

péntek, december 31, 2004

re: ösztrosokk | 02:51 | 1 komment

Sissy és BBQ a királynő!!!!! Te Sissy, nem félsz, hogy valakinek (pl. nekem) megáll a szíve a fankszólbrada (party)killer blokk alatt? Kettőkor az olyan tapasztalatlan tánctalpasok már nem bírják olyan jól.

Rövid összefoglaló:

Pre-buli: Nálam volt egy gyülekező. Szomjas parancsára vártunk, nem vettem le a szemem a távírógépről. Közben megjött Kriszta. Aztán megjött Norbi. Betoppan, erre hív Kecsa, hogy hol lakom. Könnyű, de meglepő kérdés volt. Mint pillanatokon belül kiderült, Norbi ultralazán elhívta hozzám Kecsát, és elfelejtett szólni. Persze örültem, hogy jön. De azér... Szóval. Ez azért ultralazaság volt. Ja, és Norbi elfelejtett álbajuszt hozni. Aztán indultunk.

SZOMJAS! Helllló :o) Még látjuk egymást.

Az eleje lapos volt, de mit vár az ember 10 órától. Norbi sikeresen kiütötte magát 1 óra alatt. Onnantól kezdve arról szólt a dolog, hogyan fektessük le őt, hogy ne zuhanjon a földre. Hát ez nem volt valami fun. Ő persze néha jókat felröhögött a kómájából.

Először Kecsa lépett le. De ő már csak ilyen.
Aztán később jött volna Fruzsi, de már nem engedtek be senkit, ezért Kriszta hazament vele. Megértem. De kicsit kezd gyanús lenni, hogy Fruzsi mindig tökéletesen tudja elszabni a dolgokat.
Kis idő múlva Norbi is elindult, mikor már a lépcsőfordulóban sem találta a helyét. Mondtam neki maradok. OK. Pár perc, jön vissza. Menjek vele már haza, na. Nem megyek. Mér? Mer nekem jó. Jól van. Durca, balra el. Én évente max. 2x megyek ilyen tombolós helyre, és akkor nem őt akarom pátyolgatni.

Aztán jött Sissy killer blokja. Közben megjelent egy ismerős az egyetemről, akinek nem tudom a nevét, de nagyon kedves, rendes, vicces, táncolós lány. És vele jókat tomboltunk. Mondjuk akkor már zsibbadt a fejem. De muszáj volt. Aztán lámpák fel, hazamennek a legények meg a legénylányok. Tiszta víz voltam, sapkám persze itthon, sálat a fejem köré, megvártam az éjjelit, de gyalog hamarabb hazaértem volna. És most itthon majszolom Kriszta Óriás TúróRudi flottáját, amit szülinapomra kaptam. Ó, megint taplónak érzem magam. Még pezsgőt is kaptam. Gyerekpezsgőt, mert pici üvegben van. Amúgy persze, hogy nem gyerekpezsgőt. Majd valaki megissza. A gyömbér hasznosabb a pezsgőnél.

Egyébként nagyon jó volt. Ó, a Beck számért külön köszönet. Mi volt még? Na, elég.

1 komment:

Blogger kisdubos

Helyesbítés: Norbi nem volt durcás ;o) és teljesen megértette, hogy maradni akarok.

3:54 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal