<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

hétfő, március 27, 2006

outsider | 00:27 | 6 komment

Ez eredetileg egy hosszú pószt lett volna, de már nem lesz az. A múltkor is csodálkoztam Becher "Köszönj vissza, b+" póló- vagy matricaterve kapcsán, mert nem értem, miért kell ebből ügyet csinálni, miért akarja bárki is kikényszeríteni egy idegenből, hogy köszönjön neki. Nem tudom, fiúk, de nekem jobban esik 10-ből 1 őszinte odabiccentés, mint 10-ből 9 "én is kúl akarok lenni, biccentek". Most Magwas jött a saját definíciójával, hogy ki nem számít bringás kúlcsávónak, amire aztán mások rá is kontráztak. Nos, ez engem arra emlékeztet, amikor szerencsétlen hülyegyerekek képesek 200 forintos sms-ben közölni a többi, hasonló szinten mozgó nézővel valamelyik délutáni klipösszeállítás alatt futó csíkban, hogy a rockerek szarok, a rapperek meg jófejek. Nos, én mostantól se fogok odabiccenteni minden bringásnak csak azért, mert alatta is két kerék van, továbbra sem fogok odabiccenteni minden buzinak, mert "kitartás, elvtársak!", és nem fogok a nyakába borulni minden magyarnak sírásra görbülő szájjal "Mohács!" illetve "Trianon!" felkiáltásokkal. És bukót se fogtok látni rajtam a büdös életben, mert nekem meg ilyen elveim vannak. Csak én nem gyártok hozzá kúlsági szabályokat, hogy én is a kemény mag részének érezhessem magam. Igen, úgy látszik nagyon megtetszett nekem ez a kisebbségi lét, és azon belül is az outsider életérzés.

Szóval innen is üzenem minden kisebbségnek, akik hirtelen erőre kapva túl komolyan veszik magukat, és kezdik magukat túlságosan kényelmesen érezni a szerepükben: basszátok meg a pacsizós, összekacsintós szabályaitokat.

6 komment:

Blogger kelebandi

:oD

9:24 de.  
Blogger sidek

Hihetetlen, mintha az én elveimet olvasnám. Én se hódolok be soha az elvárt baromságoknak, mert hányok tőlük. Igen sajátos "törvényeim" vannak, amit a környezetem néha kissé furának tart, de akkor se leszek másmilyen!
Éljenek az Outsider-ek!!

1:25 du.  
Blogger Szomjas Zsiráf

ritkán van ilyen, hogy aranka összetett mondatokban és mindenféle módosítószó nélkül csak odarakja, hogy mit gondol, és mindig nagyon élvezem.

1:39 du.  
Blogger sidek

Most beleolvastam én is Magwas kapott hozzászólasaiba, és az egészet nevetségesnek tartom. Bár itt nincs biciGlim, csak vidéken, szóval nem sűrűn tekerek, de ez a köszöngetős baromság végképp nevetséges!
Egy bizonyos "dani" írta meg a frankót: a gyalogosok is köszöngessenek egymásnak, mert gyalog járnak?
Vagy ennyi erővel az autósok is ordibáljanak ki egymásnak?? Ugyanmár, mire föl ez a nagy ál-összetartás? Az emberek ettől még nem lesznek jobbak, hisz egyébként meg ott szemétkednek egymással ahol csak lehet.....

1:39 du.  
Blogger kisdubos

Szeretlek Szomjas :o)

3:31 du.  
Blogger Szomjas Zsiráf

ahol kevés a gyalogos, ott köszönnek is. lásd falun.

12:32 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal