<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

kedd, március 28, 2006

erik sumo hírek | 16:04 | 4 komment

Először is pénteken koncert lesz az A38-on. De aki nem ér rá most pénteken, az válasszon magának másik koncertet itt. Továbbá már ott tartunk, hogy Százaléknak kell rádöbbentenie, hogy van egy bizonyos My Rocky Mountain Remixed bakelit, pontosabban kettő is, amiből az egyik már le is tölthető (pénzér' of course) a Soulseduction oldaláról. Na nekem sem onnan van, hála Százaléknak, de majd megveszem, mert nekem 320-ban kell. Tudom, lőjjetek le. A másik bakelit áprilisban jelenik meg.

4 komment:

Blogger Szomjas Zsiráf

óbassz, és itt voltál, és nem adtam már megint oda a kisserzsit. namajdmég jövő keddig ezt megejtjük. csak meg kell találnom a nagy rendben. pedig jól megjegyztem, hogy ezt neked rakom félre.

8:54 du.  
Blogger kisdubos

Te, közben én leszedtem a Röné Álmát meg a Daledale-t, szóval lehet, hogy nem kell többé az eszedben tartanod.

11:18 du.  
Anonymous Névtelen

ne vedd még meg..lehet,hogy lesz nálunk az üzletben és akkor én bedigizem neked..........

3:10 du.  
Anonymous Névtelen

hjajj!! az előbb az az "anonymous" én voltam :)

3:11 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal