<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

péntek, január 13, 2006

uncool/tv2, te drága | 02:07 | 2 komment

Ha lenne autóm... Na jó, meg jogsim, akkor a motorháztetőre kiírnám, hogy "MATRICÁZZ LE!", és bátorításul ragasztanék is rá ezt azt. Aztán várnám, hogy az ifjúság összeragacsozza meg összestencilezze. Vajon mennyi idő alatt telne be?
Amúgy ajánlom ezt bármelyik autósnak, aki már unja, hogy annyira uncool.

Más. Lehet, hogy hétfőn láttam utoljára a főnökömet, mert szerintem reggel agyvérzést fog kapni. Ugye a múlt héten meséltem, hogy a tv2 adás előtt 3 nappal küldte el a feliratozandó film kaziját. Mert biztos olyan marha nehéz megcsinálni egy másolatot. (I couldn't possibly carry a vidéo!) Khm... Erre megkaptam a következő részt is, aminek csodával határos módon a kazettája már hétfőn az irodában volt. Le is lett feliratozva, szerda éjjel el is küldtem. Aztán nézem a tv2 műsorajánlóját, megy is a Krokodil Dundee... Csak nem annak az előzetese, amit én csináltam. Mondom, hülyék ezek, összecserélték az előzeteseket. Aztán ma nézem a műsorújságot, és ott is más van. Port.hu - szintén. Na baszki, ezek a harmadik részt küldték el, és azt csináltam én meg. Nos, péntek hajnali kettő van. Kíváncsi vagyok, hogy lesz a második rész lefeliratozva (ez jó szó) vasárnap estig. Rám ne számítsanak. Na jó, attól függ, mennyiért. (Forget it.) Még jó, hogy a harmadik rész kész van, háhá! Szerencsétlenek. Ugye mondtam már? Szerencsétlenek.

(Megint túlvilági muzsika megy a Tiloson. Asszony, ide a beretvát!)

2 komment:

Anonymous Névtelen

nem főz, nem süt, nem fűt, feliratozik ;)

malasz

12:30 du.  
Blogger kisdubos

És amikor készült a banner, még nem tudtam, hogy a fűtős rész is igaz lesz.

12:41 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal