<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

hétfő, január 02, 2006

8-bit | 22:14 | 1 komment

Computers date back to the reign of Henry VIII. Computers then were very basic. You could only really get Pacman and Snoopy Tennis. -Little Britain

Nem csoda, hogy sokkal gyorsabban megy a munka, ha nincs netem. Óvatlanul fölmegyek a képkereső guglira, csak úgy beírom, hogy "8 bit", és máris beszippant a végtelen net. Hát akkor kezdjük.

Hogy hiányoznak ezek nekem! Főleg a polipos. Pedig a másiknak sokkal nagyobb kultja volt a családban. Viszont a miénkben nem a Mickey egér, hanem a No megállj csak!-os farkas kapkodta a tojásokat, a nyúl meg néha kibújt a bal felső sarokban lévő dobozból. Otthon mi ezt csak tojáskapkodónak hívtuk. Aztán a nagymama örökölte tőlünk, aki pëtyëgtetőnek hívta, de ha nem csal az emlékezetem, a tisztességes neve Pëtyëgtető Szent Dávid volt. Ha nem, akkor majd a testvérem kijavít. Vagy nem, mert neki nem akar bejönni a blogom újabban. Anyway. A poliposat később kaptam, de nem tudom, hova tűnt. A tojáskapkodó meg elromlott talán, aztán gondolom kidobódott... Majd jött a tetris, amit szintén megörökölt a nagymama. Nem tudom, neki melyik volt a kedvence.

Ezt ezen a blogon találtam. Milyen vicces lett volna azokban az időkben, amikor még nem nagyon lehetett játékokat szévelni, ha az emberek a végkimúlás pillanatát kihímezték volna, megörökítve volna a level azon pontját, ameddig eljutottak. A fiatalok pedig kis hímzésekkel verettek volna a suliba, hogy megmutassák a haveroknak, meddig jutottak a Super Marioban.

Na, erről meg egy másik szám jut eszembe. Ez is megy mindjárt bele a rádióba. Amiről meg eszembe jut, hogy megjelent ám Beck Guerolito címűje, ami a Guero remixalbuma, ez a szám viszont nincs rajta.

Bonus paragraph. Ez is idetartozik, mert ezt is az egyik netbugyorban találtam, bár ez tkp. itt van a szomszédban. Nem én vagyok ám itt az egyetlen Aranka. Van egy mocsok, aki még 2002-ben lenyúlta előlem az Aranka nicket a Blogspoton, ráadásul pár post után abbahagyta. Így sosem fogjuk megtudni, hogy megint összefeküdt-e Timmel. Pedig ennyivel minimum tartozik nekem.

1 komment:

Blogger sidek

Nemrég nekem is eszembe jutottok ezek a kis kvarc-játékok,elnosztalgiáztam rajtuk.Nekünk is volt jópár,aztán elkallódtak.
Most nézem,hogy amit ide betettél,az eredeti Nintendo!Tök pojjén!:)

4:45 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal