<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

péntek, november 18, 2005

a világ legtovább élő embere | 02:15 | 8 komment

Ja, ezt nem is mondtam. Ma végre sikerült megborotválkoznom. Csak ezért keltem fel egy órával hamarabb. Tudtam, hogy kemény menet lesz a helyenkét háromhetes valamit leszedni a pofámról. De Boborján elmehet a fenébe, mert a különbség szemmellátható. Simán éltem 10-et. És ezt még Nagy Natália kisasszonyka is elismerte volna.

8 komment:

Blogger banditgirl

ke-pet akarunk, ke-pet akarunk!

4:05 de.  
Blogger banditgirl

meg mindig igen jo a bannerod!

4:06 de.  
Anonymous Névtelen

kicsit össze vagyok zavarodva.
azt sem tudom fiú vagy-e vagy lány?
mert eddig meg voltam róla győződeve, hogy ezt a blogot egy nő írja...
ha publikus, kérlek tudasd!
(csak a korrektség miatt közlöm: én: csaj :)

8:36 de.  
Anonymous Névtelen

kísérlet
dehát beírtam a usernevem, akkor?

8:40 de.  
Anonymous Névtelen

na, akkor az iménti két bejegyzéstől tekints el, mert tudok ám olvasni azér', csak baj van észlelésemmel

mert a blogod csak hébe-hóba és össze-vissza szoktam nézegetni
és ez csupán a rendszertelen életmódomnak tudható be
nem értékítélet

huhh, de túlbonyolítottam

bírlak, szeva!

9:04 de.  
Blogger kisdubos

:o) Üdv & dánke. Te, régebben talán még egy kis szándékosság is volt ebben a maszatolásban, hogy úgy tűnjön, mintha... De asszem már mindenki volt így blogolvasásilag, hogy hirtelen rájön, hogy valami nem stimmel... A blog.lap.hu-n is beraktak a Harisnya szekcióba, holott nem oda kérettem magam :o) De tény, hogy helyenként nagyon is harisnyás ez a blog.

1:24 du.  
Anonymous Névtelen

:)
meg a zenék is
pl. nem találkoztam még olyan pasival, aki él-hal Tanitáért.

5:11 du.  
Blogger kisdubos

Nekem van szerencsém még személyesen ismerni 1-2 tanitás pasit. Na jah, a zenei ízlésem is kicsit leszbikus. Itt-ott.

6:16 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal