<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

vasárnap, augusztus 21, 2005

augusztus 20. III. | 04:23 | 10 komment

Figyelem! Tűzijáték, hosszú ű-vel. Szóval megnéztük az ablakból, egész jó volt a rálátás, nem kellett azt a szörnyű zenét hallgatni hozzzá, nem kellett tolongani, és nem kellett hallgatni a sok prolit. "Ezér' kár vót kijönni." Kis gyülekező, utána pedig irány az A38. Na, kérem szépen, ez buli, nem úgy mint a tegnapi. Tegnap azt kérdeztem magamtól: "Vajon én is olyan vagyok, aki csak arra táncol, amit ismer?" Persze a tegnapi zenei kínálat mellett nem csoda. Mondtam is, legalább adtak volna ismert szarokat. Ismeretlen szar zenére pláne nem lehet táncolni. Na de ma! Nem is gondoltam volna, hogy anyukám slágereire ilyen jókat lehet bulizni. Még a kínos, külföldről koppintott számok is tök változatosak voltak zeneileg. Manapság egyen club mixekre ropja a nép az átlagos helyeken. Sóhaj. Szóval Emil-RuleZ! és a Tűzielőjáték után harmadszorra csak összejött a bulizás. Ott volt Petya, Norbi exe, és most emberibbnek tűnt, mint az eddigi röpke találkozások során.
Lacival délután kellett volna megint találkoznom, de valami hiba csúszhatott a dologba, mert aztán mégse hívtuk egymást. És most azon agyalok, hogy vajon én voltam a bunkó? Vagy neki jött közbe valami? Majd kiderül.

10 komment:

Anonymous Névtelen

a t:uzijatekot rovid u:-vel kell irni.

4:49 de.  
Blogger kisdubos

Te:vede:s.

4:52 de.  
Blogger kisdubos

Az ilyesmit nagyon egyszerű csekkolni. Pl. egy helyesírási kézikönyv segítségével. Vagy egy szótárral. De ha az embernek csak szélessávja van otthon, akkor sincs baj. Be kell írni a gugliba, hogy "elmarad a tűzijáték" illetve "elmarad a tüzijáték". Az előbbire a Népszabadság, a Magyar Rádió és a Figyelő oldalai jönnek ki találatként, az utóbbira pedig Kék Duna Rádió, az Index, a Habostorta és a TV2 :o)

5:04 de.  
Anonymous Névtelen

velem volt L.

1:48 du.  
Blogger kisdubos

Áhhhá! Amúgy tudom, küldött sms-t, hogy nem vagyok bunkó :o)

3:25 du.  
Anonymous Névtelen

o is olvassa???? akkor nem tudjuk kibeszelni... :)))
egyebkent ugye az osszes bowie cd-m rendben megmaradt?

10:45 de.  
Blogger kisdubos

Én sem tudtam... :o)
Én úgy láttam, a cédéid teljesen karc- és zsírmentesek. Biztos ami biztos, utána még elmostuk mindegyiket Bippel, és kiraktuk őket száradni az erkélyre.

11:51 de.  
Anonymous Névtelen

na jo. de mind megvan, ugye? abbahagytam!!! :))) hozz egy zsepit inkabb.

12:15 du.  
Blogger kisdubos

Honnan tudjam, Fati? :o)

12:31 du.  
Anonymous Névtelen

beken hagylak, igerem!

4:29 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal