<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

szerda, augusztus 17, 2005

feeling on my fingertips... | 16:51 | 0 komment

Meg a pofámban, b+. Most bezzeg süt a nap. Reggel bőrig áztam. Lehet, hogy annak a két bringásnak volt igaza, akik pólóban meg rövidnadrágban indultak útnak. Látszólag nem is zavarta őket a zuhé, míg én a kezemmel próbáltam az arcomból lesöpörni a vizet. Persze tudom, hogy amint elmentem mellettük, megint lihegni és bazmegolni kezdtek. Én is így szoktam. Csak arclátótávolságon belülvagyok nagyfiú :o)
A főnököm tökéletesen helyettesíti az anyámat, ami az öltözködési tanácsait illeti. Sajnos ő nem főz rám. Amikor be kell mennem, mindig sikerül kifognom az esős reggeleket. Ilyenkor aztán csörtet az íróasztala mögül, hogy megnézze, mennyire vagyok elázva. Aztán elkezdi, hogy már olyan jó bringás cuccok vannak, amik taszítják a vizet, meg bla-bla-bla. Meg miért nem megyek metróval... Haggyá má'...
10.30-tól pedig itthon kotlok, heverészek, lapozgatom az új ÁJKIA katalógust, nézem, ahogy lassan araszolnak lefele a cuccok a netről. (Jáj, olyan jó Tanita Tikaram videóim vannak! :o) És ez a hetem kb. ilyen lesz, holnaptól engedélyezek magamnak napi három óra munkát három napon át. Perödájsz!