<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

hétfő, június 27, 2005

még bécsről | 23:39 | 3 komment

Van egy életmentő sálam, ami már a múltkori bécsi kiránduláskor is megmentett két életet. Most is jól jött, mert azért néhol elég hűvös szelek fújtak ott a Duna mellett. Ja, hogy mit keres nálam egy sál a nyár közepén? Nos, abba csomagolva hordom a fényképezőgépet. De nem is kéne profi tartó. Az nem véd meg a fagyhaláltól.

Amúgy hatalmas hőstettet vittem ma véghez. Én a vonatban alig aludtam. A határig aludtam egy egész jót, de onnantól kezdve inkább csak szenvedtem. Itthon nem jött álom a szememre. Amikor meg el tudtam volna aludni, hívott Kriszta, megjött Norbi... Valami mindig megzavart. És ennek ellenére sikerült dolgoznom még este kb. 1-1.5 órát.

Krisztának is jó napja volt, bár ő majdnem végigaludta a hazautat. Még nálam is aludt 1.5 órát, aztán bevitt egy fordítást az irodába, elment könyvtárba, délután pedig a fogorvosnál koronázta meg a napot.

Sissy, te milyen hőstettet vittél véghez?

3 komment:

Anonymous Névtelen

Fogorvosnál koronázta meg a napot - 10 pont.

10:15 de.  
Anonymous Névtelen

hostett? pl. az, h a vonaton szunyokalas utan kb egy negyedorara doltem le, mert a faradtsagtol mar nem tudtam aludni, es tulestem a holtponton
logtam a neten, egy kicsit dolgoztam is aztan delutan/este meg egy vacsora is belefert az okayitaliaban 2 baratommal
ma meg majd elalszom:)
de megerte:)

12:14 du.  
Blogger kisdubos

Igen stu, pun intended :o)

12:58 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal