<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

péntek, június 24, 2005

stranger than paradise | 00:24 | 1 komment


Magyarul "Florida, a paradicsom". Jim Jarmusch. Nem is tudom, hányszor láttam már. Ma is megnéztem. Screamin' Jay Hawkins. Bálint Eszter. Jú szán ov a bics. Szóval tökéletes.
Nem volt valami jó kedvem, amikor nekiültem. Gondoltam is, milyen szar egyedül filmet nézni. Aztán arra gondoltam, egyedül filmet nézni olyan, mint olvasni. Senki más nem látja azt amit te. Nem szuszognak, nem csámcsognak bele a gondolataidba. Ettől kicsit jobb kedvem lett. És közben rájöttem: menni kell. Akárhogy is keverje a szart Norbi. Szóval irány Bécs. Ő meg pukkanjon meg. Ezek ki akarnak engem nyírni. Ő konkrétan ezen a héten már másodszor. Ez az egész egyre kínosabb. Persze ha kérdik, nekem ez így jó, szóval tessék leszállni rólam. Teccik érteni? Nem? De? Nem?

1 komment:

Blogger banditgirl

jaj, ezt a filmet en is imadom! "ne vigyetek el a norszomet, ne vigyetek el a norszomet!", kiabal balint eszti nagymamaja. meg amikor behulyiti ot john lurie hogy a porszivozas angol idiomaja "choking the alligator". en meg evekig el is hittem es terjesztettem ahogy es ahol csak tudatm. csak kesob vilagositottak fel, hogy ez teljes humbug.
ha norbi ki akar nyirni, es rendszeresen esik meg ez a fajta kiserlet, menjel csak menjel becsbe.

9:14 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal