<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

vasárnap, június 12, 2005

1 bean 4 kalória | 23:21 | 2 komment

Bizony, Szomjas hozott nekem Jelly Babot. 30 fajta ízű izé van benne! Szóval nagyon óvatosan kell enni: "Direction: Enjoy one at a time, or combine flavors for gourmet treat!"

Képzeljétek, százas a beugró a ZP-be. Botrány. Krisztával tekertünk össze-vissza, megnéztük Budán egy rettenetes újgazdag telepet. Aztámn Ördögök a ZP-ben. Sajna képek nincsenek, elfelejtettem föltölteni az akkukat. Aztán hazafelé a K. utcában, ami tkp. egy 200 méter hosszú sétálóutca. Krisztával lassan tekerünk, beszélgetünk. Előttünk egy pasi palotapincsit sétáltat. Elmegyünk mellette, tisztes ívben kikerülve, de ennek ellenére eléggé meglepődött, ami bazmegolásban tört ki belőle. Hát csak nem hagytam szó nélkül, bár nem süllyedtem erre a szintre. Hát amilyen mázlim van, nem egy szomszédal sikert összeszólalkoznom? Még folyosón is folytata, hogy az ő kurva házában nincs jogunk biciklizni. Mondtam neki, hogy ez az én kurva házam is. Fölvitte a kutyáját. Mi lekötöttük a bringákat, közbe visszajött még egy kicsit anyázni. Mi Krisztával csak nevetgéltünk. Nem örömünkben, csak kínunkban, hogy hogy lehet valaki ilyen pszichó. Próbáltam neki elmagyarázni, hogy felnőtt emberek vagyunk, meg minden, de aztán hagytam. Kicsit bánom, hogy legalább egy bunkó parasztot nem sütöttem el. Na de talán így jobb is. Annyiban maradtunk a bácsival, hogy tegyen panaszt a tulajnál. Ákost nagyon fogja érdekelni a dolog.

2 komment:

Blogger banditgirl

Bunkó paraszt, de az ám.
A dzsellibabokkal vigyázz ám. Múltkor a moziban mindenemben az volt, mert nem bírtam abbahagyni. Kicsit aztán már rosszul is voltam tőlük, ennek ellenére ugyanolyan finom volt mindegyik (mondjuk rá a mogyorókrém-ízűt ki nem állhatom, vagy a gyömbérsöröstől is forog a gyomrom, azonban a medvecukros vagy epres vagy szőlős, mmmmmmm)

7:46 de.  
Blogger kisdubos

Vannak benne fura ízű cuccok. Pl. nem tudom, hogy lehet az, hogy 2005-ben még nem találták ki a normális dinnyearomát. Azt valahogy nem tudja senki eltalálni.

1:08 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal