<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

csütörtök, június 09, 2005

még egy kis italo + divine | 22:08 | 10 komment

Ott Bécsben nagyon rákaptam az italopopra. Mire holnap felébredtek, megint lesznek ilyen zenék. Incl. Sabrina. Ígérem, utoljára. Mert azért nagyon kezd az agyamra menni, hogy folyton csak az 5-10-15-20-25 évvel ezelőtti zenék közt turkálok, mindig kényelmesen bevárom, hogy mások ítélkezennek a friss, ropogós dolgok felett. Persze leszámítva azt az 1-2 tucat előadót, akitől mindennek azonnal meg kell lennie, különben addig nem tudok aludni... Ezt a hülye fanatizmust is le kéne már vetkőzni... Azért alakul. Na szóval. Eldöntöttem, hogy mostantól én is nagyon képben leszek. Na persze nem a Q Mag-ből fogok informálódni, mert az ugye hülye kommersz britpop lap... Na jó, a fő ok az, hogy megnéztem, 15e forint lenne az éves előfizetése.
Máris lecsekkoltam ezt a Magic Numbers c. együttest, akit annyit emlegettek abban a bizonyos guardianes cikkben. Annyira nem jó. Kb. olyan, mint a Katrina & The Waves. Na jó, annyira nem, de most ez a Walking on Sunshine hangulat nem kell. Vagy ha igen, akkor azt a Katrinától. Márkahű vagyok.
Na szóval. Jönnek majd a hülye italopopos dolgok, amint lejön valami, ami reményeim szerint az, amire gondolok, és szólt abban a bécsi lebujos buliban, és roptam is volna rá, ha Norbi nem aludt volna el rajtam.

Ja, még egy zenés dolog eszembe jutott. Az indexes Björk topikban sokat szidták/-tam? a Duna Plázában lévő ex-Virgin Megastore-t, ami mára Hungaroton Megastore-rá nőtte ki magát. Erre megjelenik egy fickó a topikban, valami ottani mufti, hogy hallotta, szidjuk a boltjukat, ezért rendeltek csomó ilyen-olyan Björk maxit. A minap elmentem oda, és láss csodát, tényleg voltak, vettem is kettőt, ha már ott vagyok. És a bolt valóban sokat fejlődött. Mondjuk továbbra is csak milliomosoknak ajánlanám. Alighanem ez Budapest legdrágább cd boltja. Na de leesett az állam, amikor megláttam, hogy még Divine cédéjük is van. Összesen három. Hogy ki az a Divine? Pontosabban, ki is volt? Na, a képre kattintva minden fontos megtudható róla.

10 komment:

Anonymous Névtelen

badihalinak volt nemreg egy italodisco mixe a tilosban:)
letoltottem... csupa klasszikus [tarzan boy, i like chopin stb.]

10:22 de.  
Anonymous Névtelen

tetszik a megasore-os buli. es mar hianyoltalak aranka!!

10:29 de.  
Blogger kisdubos

Leszedtem egy 36 számos italo disco válogatást. Mindkét általad említett szám rajta volt :o) De csak pár számot hagytam meg, mert azért nem bírnám ezt hallgatni órákon át.

Szia Fati! :o)

11:51 de.  
Anonymous Névtelen

szia. ismered az archive egyuttest?

12:29 du.  
Blogger kisdubos

Azt nem. Miféle zene az?

(Tegnap te gondolom nem voltál a Magmában.)

12:58 du.  
Anonymous Névtelen

remelem a klasszikusokat hagytad meg:)

1:50 du.  
Blogger kisdubos

Na, számok feltéve, keretet frissíteni! :o) Aztán a következő körben jön egy kis electroclash, majd az a bizonyos ABBA-funk :o)

2:32 du.  
Anonymous Névtelen

jo, jojjon csak:)
mar le is toltottem:) mindjart hallgatom

2:37 du.  
Anonymous Névtelen

nem, miert, mi volt a magmaban? kezdem teljesen kikozositettnek erezni magam.
az archive nagyon erdekes zene, nem tudom semmihez hasonlitani, de majd ha visszahozzak a cd-imet akkor megmutatom

5:00 du.  
Blogger kisdubos

Ja nem, ez a magmás dolog Dóra-related, szóval nem hiszem, hogy bánod. Valami kiállítás.

5:21 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal