<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

hétfő, november 13, 2006

a 100 eurós innsbruck/linz teória | 23:01 | 0 komment

A kérdés persze nem az, hogy meg lehet-e úszni 28 ezer forintból Innsbruckot, mert arra a válasz határozott igen. Igen ám, csak kitaláltam azt a nehezítést, hogy visszafelé szeretném megszakítani az utazást Linzben. Szóval előadtam az én kis "problémámat" a pénztárnál. Kiderült, hogy Pisti (a lakótársam, in case you didn't know) jegye, aki azonnal hazajönne, 28 ezer, de az enyém 35 lenne. Ennyi pénz nem volt nálam, tettem hát egy kört Z.-vel, akivel a Keletibe beszéltünk meg randevút. Kb. egy órával később visszamentem, mondtam a néninek, hogy akkor azt kérem. Nézelődik, lapozgat, gondokodik, számolgat, szabályzatot olvas, időnként kérdez tőlem valamit, aztán arra a megállapításra jut, hogy mindkét jegy 28 ezer. Végigkérdeztem, hogy akkor már sehol nem kell semmilyen pecsét, helyjegy, anyám kínja, azt mondta, nem. Hát ajánlom is, mert én bizony az utolsó fillért is el fogom költeni, amit viszek, erre esküszöm :o)