<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

hétfő, október 30, 2006

jacked @ trafó | 00:26 | 3 komment

Én a "szemtelenül fiatal" kifejezést sosem értettem, de a tegnapi este után már van róla némi fogalmam. Ugyanis van ez a székesfehérvári indie rock banda. Nem mernék rá megesküdni, hogy már kijárták a gimit. Ott álltam a színpad előtt, és valahogy sértve éreztem magam, hogy hogy merészelnek ilyen nagy arccal játszani, ilyen magabiztosan, és hogy merészelnek ilyen felnőtt zenét nyomatni. Az énekes amúgy echte olyan, mint a Supergrass énekese... 17 éves korában, gondolom. Tegnap ugyanis britpop este volt a Trafóban, és talán a hely szűkössége vagy a színpad aranyszínben csillogó függönye miatt, de tényleg olyan hangulata volt a bárnak, hogy simán hihetőnek tűnt, hogy odakint halmokban állnak a Vespa motorok. Egy csaj leopárdmintás cuccban volt. Így már világos, nem? Szóval hallgatni nem fogom őket, mert annyira nem az én világom, inkább meghagyom ilyen távoli, egzotikus élménynek, de ha már ennyit beszélek egy nem is annyira bejövős együttesről, a Jacked myspace-es oldalán a Gloria számot azért tessék meghallgatni illusztrációként. Illetve enyhén pedofil beütésű olvasóimnak a 'pics' részleget ajánlom. Ja igen... Csak én nem értem, hogy mit énekelnek, vagy másnak is vannak gondjai a szövegértéssel?
Amúgy volt furcsán eklektikus dj-szett is, és abban meg az volt a jó, hogy nem hittem volna, hogy a saját szobámon kívül bárhol is lehet Pesten Pulpra táncolni, meg Courtney Love-ra, meg Cure-ra...

3 komment:

Anonymous Névtelen

Ó, bár lennék enyhén pedofil...

11:49 de.  
Blogger kisdubos

Szívesen :o) És kösz a pontosítást.

Tehát figyelem, a frontember legalább is minden tekintetben felnőttkorúnak számít :o)

6:37 du.  
Anonymous Névtelen

Ebben az esetben én is félreértettem a dalszövegeket. Fakk.

11:46 de.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal