<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

péntek, október 20, 2006

russkaja @ a38 | 01:33 | 0 komment

Jó kis közép-európai ska punkos elemekkel. Időnként a Gogol Bordellót juttatja eszembe. És most nézem, a myspace-es oldalukon az Influences címszó alatt tényleg a Gogol van az első helyen. Ahh, az a vájt fülem... Szóval utánuk a PASO egész nyugis zenének tűnt. Aztán hogy mennyire oroszok... Ahogy elnézem, az együttes fele semennyire. Inkább osztrákokról van szó orosz gyökerekkel. Rádijóban egy szám a négyszámos ep-jükről (Dawai), amit ezresér' dobáltak az ember után a koncerten. Itt pedig egy klip (Gentlemen of Fortune) a bécsi Club Ostból, ahol nemrég meg pont a PASO játszott.


Myspace.
Honlap.

PASO-n élő, színpadi bajuszborotválás volt, utána meg Tövisházi kevert calypso dallamokat, lásd rádióban a Jump in the Line. Ha máshonnan nem, hát a Széki Kurva slágeréből lehet ismerős a sample.

Egyéb élmények. Szóval volt egy-két hónapja egy félresikerült eszmefuttatásom az A38 hajó közönségéről. Szerintem már visszaszívtam, de most újra megteszem. Rövid leszek. Bernhard a pultot támasztja, én a színpad közeli falat. Egy csaj nagyon szemkontaktolna. Elhessegetem magamtól ezt a szörnyű gondolatot azzal, hogy milyen beteges már ez, hogy már megint azt hiszem, valakinek nagyon bejövök. Aztán a társasága mintha időnként rám nézne, érzem, hogy mégsem tévedtem, ebből kommunikáció lesz. Hallom is a haverjától, hogy "de melegnek fog nézni". Na, gondoltam, itt az idő, hogy csírájában elfojtsunk mindenféle próbálkozást, egy eddig nem alkalmazott módszerrel. Máris jön a csávó, hogy "figyelj, bocs, a barátnőmnek nagyon bejössz", és még pár ilyen bullshit jönne, de gyorsan közbevágok: "Figyelj, nem foglak melegnek nézni, de én viszont csontbuzi vagyok, szóval..." Aztán ilyen poénkodás jön, amit szintén sikerül leépíteni, mielőtt ilyen tipikus buzi bazári majmot csinálnék magamból meg Bernhardból, mert hogy ő is szóbakerült ilyen "és ti együtt vagytok?" szinten. Mert ugye jól tudjuk, hogy az ilyen zavarbajövős heteró mosolygós jópofának tűnő trécselés közben általában mi kattog az egészségesek agyában. Persze nem akartam én totál elvágni minden kommunikációt, mert ugye heterókkal haverkodás is létezik a világon, de a lány valahogy nem reagált az ilyen inputokra, biztos van elég haverja, szóval hagytam. Na, csak ennyi. Szóval használjátok egészséggel ezt a lerázós dumát, hatásos.