<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

hétfő, szeptember 04, 2006

lakás III. | 18:49 | 5 komment

Megvolt az egyeztetés, szerdán szerződés. Sikerült alkudnom az árból, és még azt is kiharcoltam, hogy ne kérjenek 10% foglalót. Persze nem vagyok nyugodt, mert hát nem vagyok hozzászokva az ekkora felelősséghez. Mondjuk nyugodtabb lennék, ha anyám nem kussolt volna nagyokat a telefonban, apám meg nem a háttérből dirigált volna. Az, hogy lealkudtam a lealkudhatatlannak tűnő árat, arra nem jött feedback. Egyszer volt egy kellemetlen tapasztalatuk egy költözésnél, és most azt várják, hogy én is legyek ugyanolyan geci, mint az akkori vevőjük. Jó, nem? A telefonban anyám úgy festi le az illetőt, mint a legutolsó szemét állatot, de azért én is csináljam azt, amit ő, mert az a biztos. Értem én, az ő pénzük, vagy mi, izgulnak, muszáj meghúznom magam, de ha a pszichiátrián végzem egyszer, az miattuk lesz. És nem csak az anyám ágáról egyébként is megbízhatóan örökölt depresszióra való hajlam miatt.

5 komment:

Anonymous Névtelen

de jooooo!!! *marminthogy az elert cel. az ilyen mindig stresszes, nem lehet meguszni. de utana jon a gyongyelet. ugyes vagy!!!!!

10:15 du.  
Blogger Szomjas Zsiráf

tényleg nem amiatt. hanem mert ezt nagyon nehéz egyedül is csinálni, pláne így (és közbe meg jól is csinálod). én arra saccolok, hogy egy hónappal a költözés után fogsz megnyugodni ezügyben, de akkor nagyon. addig, hát nemtom, banán.

11:11 de.  
Blogger kisdubos

Holnap lesz a szerződés, már attól is nyugodtabb leszek egy kicsit. A vizsgákait is már alig vártam, és onnantól, hogy kiosztották a feladatsort, már szinte élveztem. Ebben reménykedem. Igen, banán, banán, banán.

12:40 du.  
Anonymous Névtelen

magánban nekem is van véleményem. írhatom?

12:46 du.  
Blogger kisdubos

Naná, már vártam :o)

12:48 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal