<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

csütörtök, augusztus 24, 2006

žagar @ a38 | 01:53 | 3 komment

Ócskabringa galádul fölvette még egyszer a jegyeket, amiket én előtte egyszer már kiváltottam, így aztán maradt pluszban két karszalag. És ahelyett, hogy közületek valakit felhívtam volna, hogy hátha ideértek, inkább kinéztem két csajt, akik láthatóan el voltak kenődve, mert nem jutottak be. Annyira édesek voltak, ahogy felcsillant a szemük. Mintha valami csoda történt volna a szemük előtt, hirtelen kiegyenesedtek a székben, egyikük egy "Isten vagy!" felkiáltással. Olyan jó volt velük jót tenni. Arra gondoltam, én is hogy örültem volna ugyanennek tavaly.

Később lent még megszólítottak, de abszolút nem értek a hetero sakkozáshoz, így számomra nem volt nyilvánvaló, hogy most mennyire akarnak ÚGY ismerkedni. Az A38-on egyébként gyakran érzem azt, hogy a nők "szólíts már le" nézéssel bámulnak rám. Máshol nem nagyon. Úgy látszik, ez ilyen koncentráltan ismerkedős hely. Vicces, hogy 26 év ide vagy oda, kb. annyira nem tudok mit kezdeni ezzel, mint a hetero, aki most jár harmadszor buzibárban. Már nem lepődik meg semmin, de még mindig lila gőze sincs, hogy működnek odalenn a dolgok. Miközben ugyanolyan pofonegyszerűen/bonyolultan.

És akkor most ugye ennyit arról, hogy milyen aszexuális hely ez az A38 :o)

Ezek itt meg nem a fellépők, hanem a technikusok:

3 komment:

Blogger Hajtipajti

alattatok pár méterrel meg egy hulla oszladozott:
http://index.hu/politika/bulvar/ug204p/

1:07 du.  
Blogger kisdubos

Hát igen, de én olyan érzéketlen vagyok, hogy ha meghalna az alattam lakó néni, én nem éreznék lelkifurdalást, mert előző este vidáman fütyörésztem a konyhában.

5:24 du.  
Blogger donlouis

és azt észrevetted, hogy a csaj aki mellettem támasztotta a falat, végig háttal állt a színpadnak hogy engem (?) nézzen?
szegény pára. nem tudtam, jelezzem-e neki valahogy hogy inkább a zsigát nézze.

1:06 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal