<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

csütörtök, november 10, 2005

serge | 22:03 | 1 komment

Serge a spanyol levelezőtársam. Na jó, ez azért túlzás. Van, hogy hónapokig egy szót nem írunk egymásnak. Nem is tudom, mióta tart már ez a virtuális dolog. 4 éve? Tavaly jött volna Pestre, csak a legnagyobb karácsonyi őrülettel egyidőben, amikor egy csomó munkám volt. És mindenféle kikötése volt, amikre én csak néztem nagyokat. Nagyon fura gyerek. Pár napja írtam neki megint, azóta jött ugye az msn. Cseten még furább. És már nem vagyok benne biztos, hogy jó ötlet volt megint írni neki. Na mindegy. Igazából ezt csak azért mondtam el, mert tegnap kiderült, hogy a szülei Serge Gainsbourg után nevezték el. Szerintem ez olyan romantikus meg kúl dolog. De ki az a Serge Gainsbourg? Csak azt hiszitek, hogy nem tudjátok. (Persze Kelebandi mindjárt leleplezi, hogy ő is pedofil vagy sorozatgyilkos volt. Ahogy elhallgatom a számait, egyiken sem lepődnék meg.) Honnan lehet ismerni? Hát a leghíresebb száma biztos a Je t'aime, moi non plus, tudjátok, az a nyögős. Mondjuk azt speciel utálom. Aztán a Radio Café szignálja egy rész a Couleur caféból. Sokan feldolgozták a számait.

Amúgy a minap lett egy másik külföldi ember, akivel elkezdtem kommunikálni, csak ő közelebb lakik, ebből kifolyólag aztán talán nem is marad meg örökre a virtuális kategóriában. Mondjuk Szomjas szerint ez is csak rebound. Szerintem meg neki most mindenről ez jut az eszébe :o) Meg ha az is, hát legyen olyan komoly rebound, mint az övé. Az, amelyikre gondolok. Na jó, annyiban mindenképp igaza van, hogy az egész nem olyan véletlen, meg nem olyan spontán, mint ahogy én azt kommunikálom.

Na, a rádióba most bekerül két Serge szám. Az egyik a Bonnie & Clyde avec Brigitte Bardot, meg Mirwais Cargo culte átdolgozása.

ui.: Pontosabban csak szeretném, ha benne lenne a rádióban. A múltkor is annyit vesződtem vele, míg rájöttem, hogy kell megmagyarázni ennek az okos rádiónak, hogy frissíítse az xml-playlistet. És most elfelejtettem...

update: Úgy tudtam frissíteni, hogy töröltem az egész gyorsítótárat. Hát ez így nem túl elegáns. Aki tud rá megoldást, szóljon. Én már unom ezt a sok hülyéskedést a bloggal.

1 komment:

Blogger kelebandi

ajajaj, csalodast okozok, belatom, de kivetelesen kedvelem. sg teljesen korrekt alkoholista volt. mondjuk szubtilisebb, mint bukowski.

11:40 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal