<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

kedd, október 04, 2005

...ez meg egy keddi | 23:59 | 3 komment

Ha nem is állíthatom, hogy 48 óra alatt sikerült meggyógyulnom, de azért azt tervezem, hogy holnapra kutya bajom lesz. Titkos recept: Neocitran, Bioparox, sok tea, és talán az is segített, hogy hétfő reggel úgy beöltöztem, mintha 5 fok lenne. Így aztán jól megizzadtam tekerés közben.

Az nem igaz, hogy elindult a Nyeső oldal, mert még elég bénácska, meg ott díszeleg az az ocsmány reklámcsík is, viszont le lehet tölteni a múlt heti kultúrházas 8 percet. Félek, külföldről ez sem megy.

Jött Kriszta, kimentünk kajálni. Megállapítottam, hogy ez fantasztikus, hogy október van, és mégis nyár. Remek, remek... Megnéztük a sarki bringaboltot, de ott nem voltak leértékelve a Kelly's bringák. Úgyhogy megint azon kezdtem agyalni, hogy miből lehetne előteremteni mondjuk 60 ezer pénzt. Szétnéztem a szobámban, de a Madonna cédéken kívül nincs itt semmi, amitől most megszabadulnék. Szóval emberek, van itt 100-valahány Madonna cd. 200 ezer alatti ajánlatokkal ne is fárasszatok. Tudom, rám fognak rohadni.

Ma elvileg randim lett volna K.-val. (Igen, ez egy egészen új.) Ja, meg elvileg múlt pénteken is jött volna a hajóra. Elvileg. Nem tudom. Én komolyan nem értek ezekhez. Én úgy bízom az emberekben, de "at the end of the day" mindig meg kell állapítanom, hogy mindenki hülye, és csak én vagyok okos. Na jóccakát.

3 komment:

Blogger banditgirl

hogy ez a bábasszonyok nyara micsoda filózós húrokat pendít meg benned!
nézzél még több little britaint, bár te már biztos az összeset láttad. nekem nagyon szokott segíteni, amikor mindenki hülye körülöttem.

6:24 du.  
Blogger kisdubos

Már fejből tudom az egészet, kivéve Vicky szövegeit :o) Jöhetne már a harmadik sorozat.

6:28 du.  
Blogger banditgirl

ja, ja. Vicky kemény dió, és a hülye parasztok minden második szót kihagynak a feliratokból, úgyhogy jobb feliratok nélkül. yes, but no, but yes, but no.

12:46 de.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal