<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

hétfő, október 03, 2005

ez most egy hétfői pouszt | 13:12 | 16 komment

Voltam otthon brindzáért meg nátháért. Mindenki beteg, csoda lett volna, ha nem kapok el tőlük valamit. De eltökélt szándékom, hogy beállítsam a náthából kigyógyulás világrekordját.

Közlekedés-rinyálási eset. Megyek ma a Tabánnál, anyuka két gyerekkel persze bicikliúton sétál, de demonstratívan félreállnak, amikor meglátnak. Lassan eltekerek mellettük, anyuka pedig elejt egy flegma "szívesen"-t. Mondom neki, bringaúton nem fogom neki megköszönni, hogy lesz szíves elengedni. Valamit értetlenkedett, nem hallottam. Asszem kötötte az ebet a karóhoz, hogy az járda. Még odaordítottam neki, hogy enegm nem zavar, hogy ott sétálgat, de nehogy már ő szóljon be nekem. Aztán ő is magyarázott valamit, de nem tiszteltem meg a figyelmemmel, úgyis szokásom szerint negyedórás késésben voltam. Na szóval ilyenek vannak.

Apropó bringa. Kriszta hívott, hogy a 100 ezres bringám a Camponában csak 80. Ehhehe. Honnan szerezzék én megint annyit? Meg ilyenek.

16 komment:

Blogger Szomjas Zsiráf

ahelyett, hogy belátnád, hogy mindannyiotokkal kicseszett a t. főváros...

dehát én ugye csak egy hülye gyalogos....

5:38 du.  
Blogger banditgirl

basssszki. ma reggel egy taxist flippeltem ki, mert direkt kivárta, hogy az orrom előtt vegye be a balkanyart, aztán megy egy hülye paraszt, kettő is, a bájklén-ben várakozik vagy telefonál az autójában. a harmadik meg beszalad elém, hogy jobban lásson az útra, mert én persze a bringán láthatatlan vagyok. itt meg ilyenek. de azért jó reggel volt.

7:36 du.  
Blogger banditgirl

te, a kukoricák elképzelhetetlenül jó tapétát hoztak nekem össze. köszimüszi.

7:40 du.  
Blogger kisdubos

szomjas: te, én belátom. már abban a pillanatban is beláttam. de ugye az utakon nem igen van idő a cinikus összekacsintásra, meg hogy bajuszunkat megpödörjük: "tyű, ez a komisz demszky hogy lóvá tett minket, angyalom". itt az a hülye, aki a hülye :o)

zsivány: hehe, tudtam én, hogy neked tetszeni fog :o)

8:03 du.  
Blogger banditgirl

világosítsatok már fel, hogy tört borsot az a bibasz demszky a bringások orra alá.

9:10 du.  
Blogger kisdubos

Te, szerintem a legfőbb baj, hogy a faszi már nagyon kényelmesen ül abban a székben, és nem igazán kell neki teljesítenie. Legutóbb bringautat ígért a Bajcsyra, amit most újítanak fel. Nos, nagyon úgy néz ki, hogy nem lesz belőle semmi. Dehát az egész város egy kupleráj, ai annak is köszönhető, hogy a kerületi polgármesterek is azt csinálnak, amit akarnak.

9:41 du.  
Blogger Szomjas Zsiráf

úgy, hogy az a kerékpárút, hogy a járda közepére festenek egy sárga csíkot.

11:48 du.  
Blogger kisdubos

Ezen a helyen speciel van külön járda meg külön bringaút.

11:51 du.  
Blogger kelebandi

utolso pesti emlekem: csendben varakozom a pirosnal a zebra elott az alagutnal, amikor egy öko-leszbikus kinezetu (nemtudomeldonteni, a falmaszos cuccomat vegyem magamra vagy a buvarkodost) bicajos hevesen arrebbtesz az elso kerekkel, mikozben uvoltve targyalja szegeny anyam pedigrejet, majd generalositva a kontextust atteker pirosban, mi meg remulten pislogunk ossze az epphogy fekezni biro autossal. na. mint egy uzott vad. en spec. nem ertem ezt az allandosulo harcszagot autosok- gyalogosok- bringasok kozott.
mittomen. hasonlo helyzetekben nalam egy koszonom akkor is belefer, ha elvileg nekem van igazam, valahogy elveszi a kedvem az utolagos morgastol, es feszkot sem gyart. bar lehet, hogy en vagyok tul puhany.

9:31 de.  
Blogger Szomjas Zsiráf

akkor nem szóltam, különben meg lásd kelebandi uccsó bekezdését. jajdejóóóóóó, szélessáááááááv. (legyen olyan a bringásoknak is meg a gyalogosoknak is)

9:58 de.  
Blogger kisdubos

"nemtudomeldonteni, a falmaszos cuccomat vegyem magamra vagy a buvarkodost"

:oD

Kelebandi. Akkor te szerencsés vagy, hogy nincs benned feszkó. Én ha gyalog megyek valahova, akkor is bennem van.

10:19 de.  
Blogger Szomjas Zsiráf

hogy kelebandiban nincs?

4:02 du.  
Blogger kelebandi

szzs: mit kotekedik? igyekszem elkerulni azokat a helyzeteket, amik novelnek az eleve adott szintet, ha ez pontosabb. egyebkent meg.

6:01 du.  
Blogger banditgirl

de kelebandi egy érdekes témát vetett fel. igen, arankához hasonlóan bennem is néha túlteng a feszkó, de meg vagyok győződve arról, hogy a macsó agressziv autósok hozzák ki belőlem azt a militáns helikoptert. Ugyanakkor amikor az autósok és gyalogosok és mi, bringások is szépen elférünk egymás mellett, akkor meg végigmosolygom az utat oda-vissza mint egy virágzó tulipán.

12:18 de.  
Blogger banditgirl

ja, kelebandi, érdekes besorolás az öko-leszbi. ezek lakoznak itt a keleti öböl egyik sarkában. szerintem ott van egy kis titkos szigetük. mert ott lehet falat is mászni meg búvárkodni is.:)

12:20 de.  
Blogger kisdubos

Én a Csepelemet egyszer úgyis beb@szom valakinek a szélvédőjébe. De ezt már biztos mondtam. Egyébként drukkolok a gyalogosoknak, ahol igazuk van. A mi utcánban a gyalogosok az úton járnak, mert a járdán autók parkolnak. Már egy ideje tervezem, hogy az Alleycat által javasolt módszert fogom bevetni, és egy ragasztószalaggal húzok egy csíkot az összes kocsira, ami beljebb áll a kelleténél.

12:25 de.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal