<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

hétfő, szeptember 19, 2005

murderball | 21:01 | 5 komment

Nagyon jó, hogy ilyen filmek is lemennek mozikban. Mondjuk most jó szar kedvem lett tőle. Jól magamba szálltam. Ami nem lenne feltétlenül rossz dolog. Csak rossz kedvre még magamba szállni... Ez a kettő már üti egymást. Amúgy ha vannak hősök, akkor ők azok. Ja igen. És én vagyok az idióta, amiért ilyen vadállatokra bukom, mint ez a Zupan... Meg N. De ez majd átmegy rajtam. Ez csak amolyan poszt-N trauma.

Ma vettem hajvágó gépet. Krisztának ki is adtam az utasítás, hogy csináljon nekem megint punkoid frizurát. Először félt tőle, de aztán nagyon ügyesen megcsinálta. Critical Mass-re naracssárgára kellene festeni. Nem, nem szabad. Már így is elég idiótának érzem magam. Nem kell tudtára adni az egész világnak, hogy az is vagyok.

Feltúrtam nagymamám varrószekrényét. Volt benne militarys, skótkockás meg cigányasszonyos anyag. Mindegyik felhasználásra fog kerülni :o)

5 komment:

Blogger sidek

Pár hete,nyaralás előtt,én is visszatértem a "punkoid" frizőrre.Már annyira hiányzott! Csak az utolsó kb 1 évben azértsem hordtam olyat,mer egy csomó parszt,suttyónak is olyan haja van már,de aztán azt mondtam magamnak,hogy végülis ez attól még egy jó haj és kész,kit érdekel,hogy sok mindenki ilyennel rohangál.

1:26 de.  
Blogger banditgirl

szerintem zöldre fesd, olyan sötét-olajzöldre, az olyan szép, főleg amikor rásüt a nap. hát még ha bringán süvitesz közben...

8:29 de.  
Anonymous Névtelen

szerintem maradj a rózsaszön, szőke melírcsíkoknál:)

9:15 de.  
Blogger kisdubos

Köszönöm a tippeket. Ööö... Majd megfontolom.

9:32 de.  
Blogger banditgirl

zöld hajfestéket tudok provájdolni.
ja, és én azt hallottam, hogy elég macsósak a fiúk (bár vonzalmadat akkor is oszotozom, biztos szét tetkóik és izmaik vannak, meg kell nekem is már nézni, csak még mindig a six feed under utolsó epizódjain csüngök)

8:17 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal