<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

kedd, augusztus 23, 2005

sok dologról lesz szó, de a lényeg úgyis a zene | 00:51 | 13 komment

Hol is kezdjem? Az első szám Zsiványlányé: Waiting for the Rain. Tessék figyelni, amikor a számban Maller Aranka bejelentkezik telefonon. Akár én is lehetnék. De én nem vagyok M. Aranka. Sőt, még Aranka se, de mindegy... Bár attól félek, hogy ő odaát ezt nem fogja tudni letölteni... Jaj. Na sebaj, a lényeg, hogy küldtem neked egy számot, nem? :o) Úgyis elég uncsi.

A második szám a szombati magyar bulira egy kis flashback. Az egész Tilos rádió a hatása alá került, mert már napokkal a buli előtt folyton ilyen zenék szóltak, de másnap és ma is. És én is teljesen be vagyok zsongva. A Diszkókece is szólt a buliban, bár a legjobb résznél, még a kiállás előtt lekeverték. Ezért ezt most jól bepótolom.

A 72-es. Ma este Norbival megnéztük a Howl's Moving Castlet, Hayao Miyazaki új filmjét. Ju nó, Chihiro szellemországban. Ez Hayao Miyazaki negyedik filmje, amit láttam. A pálát egyértelműen a Totoro. Történet? Vagy szerelmes vagy gyerek téma. Őszintén szólva egyik filmből sem maradt meg a fejemben a történet. Nem csoda, ez a mai is elég kusza volt. Ja igen, és szerelmetes. Viszont a karakterek! Emiatt kell megnézni ezeket a filmeket. Fantasztikus. Szóval a zene. A Daft Punk Discovery c. albumához készültek ilyen nagyon romantikus anime klipek. És a mai film közben ezek ugrottak be. Szóval ezért a 72-es. Kép:

Mostanában mindenki Bowie-t hallgat. Kriszta barátnőjének ma is Bowie-t másoltam. Lacinak a múlt héten másoltam Bowie-kat. Ma én is ráálltam az Outside-ra, amit nem sokszor hallgattam meg mióta megvettem. Nem azért, mert rossz, hanem mert nem könnyű darab, nem egy háttérzene. Egyetlen pozitív kisugárzású dal van rajta, a Strangers When We Meet. Nem véletlenül került az album végére. A kemény albumok végére sokszor tesznek popos számokat. Lásd Björk Medúllája. Na szóval, hogy jön ide a szám... Tudom, szófosásom van. Ez szerintem jó kis szakítós nóta. Vagyis olyan, ami arról szól, hogy milyen lesz, amikor már a szakításos időszaknak is vége, de még kavarognak az érzelmek. Hacsak nosztalgiából is. Na, ilyen ez a szám. Szóval hogy jön ide ez a szám... Igen, most a drákói szerelmemről (háhá!), Norbiról lesz szó, szóval lehet lefelé görgetni, akit nem érdekel. Mindjárt lesz szó Erik Sumoról. Tehát. Kezdek fásulni, érzem. Tudjátok, amikor a másik hülyeségei vicces bogarakból idegesítő szokásákká válnak. Pl. miért van az, hogy eléteszek egy éppen hogy csak megkezdett vajkrémet, és a tartalma 90%-os töltöttségből az 10%-ra csökken, és eszébe sem jut, hogy hé, abból talán én is szerettem volna még reggelire. Leszarja. Miért van az, hogy ha idejön, természetesnek veszi, hogy kiszolgáljam? Kriszta ki tud menni magának teát főzni. Norbi miért bassza le magát a matracomra, és jön ki abban a szent pillanatban a száján, hogy "kérek zsebkendőt", holott 10 másodperce ott ment el a zsebkendők előtt a folyosón? Ha nem hozok, akkor hallgathatom a szipogását. És miután jót evett, az összes szemetet otthagyja a konyhában. A múltkor anyám pakolt neki salátát kis műanyag dobozba. Van pofája visszahozni a dobozt vaskos penésztenyészettel. Nem értem. Nagyon sokmindent nem értek, de itt most befejezem a felsorolást, mert unalmas lesz. Maradjunk nálam. Miért vagyok agyilag olyan lassú, hogy most a képébe tudnám ordítani teli torokból a sérelmeimet, de amikor kiküld a konyhába, akkor nem. Pedig akkor és ott kéne. Ezt már nincs kedvem vele intelligensen megbeszélni. Mégis hogyan kell _intelligensen_ egy 24 évessel arról beszélgetni, hogy a sajtkrémes doboz fóliájának nem a sajtos felével lefele kell lennie az asztalon? Tudom, erre azt mondja, hogy nem vette észre. De bazmeg, vedd észre! Khm. Na, ez hosszú lett. Szóval Bowie:
All my violence
Raging tears upon the sheet
I'm bewildered
For we're strangers when we meet


Ja, mondtam már, hogy van új barátom? :o) Erik Sumo. Ki ő? Hát a Tövisházi Ambrus az Ördögökből! Bizony, nem múlhat el hét anélkül, hogy ne legyen szó róla. Küldött nekem e-mailt, hogy legyek a barátja. Na jó, körímél volt, de tudom, hogy ez csak egy álca. Tudom én, hogy milyen félénk gyerek, nem mer így direktbe' megkeresni :o) Na, küldött meghívót, és a barátja lettem a myspace-es honlapján :o) Az oldalon bele lehet hallgatni pár zenébe. Szeptemberben jön ki az album. Sissy szólt a minap, hogy hallotta tőle a Venus feldolgozását. Már sorakozom érte az eMule-on. That's all folks!

13 komment:

Anonymous Névtelen

huhh, diszkokece nagyon komoly:)
meg nem tudom h le merjem-e jatszani milkshake-en:)

sajnalom h nem mentem erre a 20-i bulira
na majd az okt. 23-ira

5:25 du.  
Blogger kisdubos

Mi lesz okt. 23-án?

5:32 du.  
Anonymous Névtelen

nemzeti unnep:)

tavaly akkor volt az elso magyarzene buli

5:51 du.  
Blogger kisdubos

Félek, hogy ez csak jövőre lesz. Vagy te nem így tudod?

8:33 du.  
Blogger banditgirl

aranka, most nemtom letolteni, maj' otthon, de amikor azelott probalkoztam, qrva lassan ment, ugyhogy tobbnyire fel kellett adnom. pedig jaj de szeretnek maller aranka hangjara ebredni. kivanj sok szerencset. kijazazagar?

2:33 de.  
Blogger banditgirl

ja, udvozlom a szexi bojfrendedet. jol kifogtad:)

2:34 de.  
Blogger kisdubos

Zagar. Ejtsd zsagar. Csak nincs kedvem előkeresni a kalapos z betűt. Szóval ez Yonderboi-related együttes. Úgy is szól.

Bojfrend! Léci ne fájdítsd még jobban a szívem :o)

2:54 de.  
Anonymous Névtelen

Az csak mese, hogy 24 évesen az embernek tudni kéne ezt-azt. Van, akinek 40 évesen mondják meg, hogy ha nem fog naponta zuhanyozni, büdös marad. Meg kell mondani. De arra kell felhívni a vigyelmét, hogy nem 1 sajtpapírról van szó, hanem az egész koncepcióval van a baj.
"Van, aki azért jön ide, mert otthon ezt látta. Van, aki azért, mert otthon nem ezt látta." Ahogy a reklám annó mondta. Szóval akkor vagyunk felnőttek, ha felelősséget vállalunk a másikért (és magunkért is.) Ajánlom elolvasása az Emberi játszmák c. könyvet. Nekem annó segített.

7:36 de.  
Anonymous Névtelen

Tudom, a kutya sem kérdezett, d eén meg pofátlan vagyok és belebeszélek, mert ha valaki a www-re kiteszi a dolgait és én meg kommentálhatom, nem bírom visszatartani a sok okosságot, ami eddigi kalandos életem során szorult belém. :-)

7:40 de.  
Blogger kisdubos

Beszélj csak bele.
Na jó, az igaz, hogy a fejlődésünk nem áll meg 18 éves korban. Csak én már egy éve ismerem ezt a gyerekeet. Először csak mosolyogtam "az egész koncepción", utána célozgatni kezdtem, aztán megmondtam kerek perec, mit gondolok. Ezek után úgy érzem, már csak az van, hogy leordítani a fejét, csak nem hiszem, hogy annak már van értelme. Persze biztos arra célzol, hogy a "megmondom kerek perec" és a "leordítom a fejét" között lehet, hogy van még valami átmenet. Majd gondolkodom rajta, hogy van-e.

11:05 de.  
Anonymous Névtelen

Az objektivitás kedvéért kijelentem, hogy nekem semmi bajom a N. gyerekkel, de az a kockás vászoncipő, az a non plusz ultra az én szememben. :-)

12:24 du.  
Blogger kisdubos

:oDDDD Pedig olyan ska-s.

12:33 du.  
Blogger banditgirl

hát nemtom akkorse letölteni a zagart. lehetetlen lassan megy, ha menne. sajnálom. majd egyszer.

2:12 de.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal