<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

csütörtök, június 02, 2005

emule | 10:53 | 7 komment

Azért megvannak a fájlcserélés kellemetlen pillanatai. Amikor leszed az ember 15 ABBA albumot összecsomagolva másfél gigában, aztán az első szám egyből egy ugrással kezdődik. És akkor valahogy elmegy az ember kedve az egésztől. Tudom, mi a fenének kell nekem ABBA. Továbbá Fati guardianes cikkében egy csomóan emlegettek valamilyen Magic Numbers nevű együttest. Le is szedtem az albumukat, erre kiderült, hogy a .rar fájl jelszavas.

Apropó Guardian. Most meg Tanita Tikaramról írnak.

7 komment:

Anonymous Névtelen

hello
amit én eddig letöltöttem jelszavas .rar fájlt,
a weblap címének beírásával,
kicsomagolódott
klassz a blog
rob

6:38 du.  
Blogger kisdubos

Nos, ehhez sajna nem volt semmilyen weblap társítva. Hamar feladtam: kitöröltem.
És üdvözletem az új látogatónak :o)

7:10 du.  
Blogger banditgirl

jaj de széééép....

10:02 du.  
Blogger kisdubos

Ugye? :o) Mindig az jut eszembe, hogy milyen jól tartja magát. Pedig még tök fiatal, csak korán kezdte a zenélést. Ezért hiszem azt mindig, hogy minimum negyvenesnek kellene már lennie.

1:38 du.  
Blogger banditgirl

...az még szexibb. Vagyis ha kiderülne, hogy negyven. Ez a helyi tapasztalatom is. A negyven körüli csajok errefelé nemnormálisak. És milyen az az új album? Én valahogy nem jutottam még hozzá. Mennyire hasonlít a régiekhez?

7:37 de.  
Blogger kisdubos

Totál más. Van rajta pár határozottam dzsesszes szám. A legnagyobb változzás, hogy Tanita nem gitározik, hanem zongorázik. Szokás szerint kicsit szoorkás album.
Hangulatilag: augusztus van, naplemente, most szállok ki a kádból, és a vizes lábnyomaim csillognak az enyhén koszos csempén. Így konkrétan :o)

1:12 du.  
Blogger banditgirl

...és a naplemente által batikosan árnyékolt fürdőszoba csempéken fogócskát játszanak a testről leguruló vízcseppek... (amint Tanita éppen kimászik dúdolgatva a kádból)
na, majd be kell vhonnan szereznem akkkor.

6:45 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal