<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

vasárnap, december 10, 2006

hajnal & ifi-park re I. | 23:40 | 2 komment

Mindent megtettem a hétvégén, hogy megbolondítsam a biológiai órámat. Bernhard itt volt ugye, pénteken kutyafuttatás volt a program a Börzsönyben. Ócskabringa biztosította a közlekedést, a kutyát, na meg önmagát. Nagyon szépen ránk esteledett már az erdőből kifele jövet. Még egy játszótéren is megálltunk a szürkületben, aztán egy kocsmaszerűségben, ahol két kör melegszendvicset is bevágtunk. Hiába, vidéken minden szinte ingyen van. Aznap este 8-kor össze is estünk az álmosságtól, és hajlani fél háromkor ébredtünk, asszem Kopasz sms-ére, amiben a Kultiról volt szó, mondom menjünk oda. Hát hajnali háromkor se indultam még bulizni. Furcsa volt, hogy én még reggeli, tiszta józanságomban mentem oda, ott meg már mindenki nagyon csúnyán be volt állva. Volt ott egy negyvenes bácsi is, aki ezerszeres slow-motionben "táncolt". Kár, hogy dec. 29-ig nem fogom tudni felfejleszteni magam breakbeatből. Ötig tartott a buli, és azt hittem, hogy akkor most elindult a nap. De nem, mert megint alvás következett, és mintha mi sem történt volna, a szokásos 10/11-es kelés következett.

Amúgy biztos nem csak nekem vannak ilyen hajnal-experience-eim. Én legalábbis olyan ritkán élem meg ezt a napszakot, hogy bármi szokatlan tevékenység teljesen magával ragad, egyből összegzem az addig átélt "hajnalélményeket", amik általában párkapcsolatos élmények, és a másiknak általában semmit sem jelentenek. Gondolok itt egy L. uras, P.J. Harveyval zenésített békásmegyeri, panelos nyári hajnalra, amikor épp haragudott rám, vagy ott volt pl. az ankeres bécsi N.-nes hajnal, amikor ő épp gyönyörű volt, félholt és geci :o) De azért voltak nem párkapcsolatos, kellemes hajnalok is, pl. a Vega-koncert utáni bolyongásunk Bécsben. A mostani hajnalélményt próbáltam valahogy besorolni intenzitásában meg szomorúságilag/vidámságilag. De majd az idő besorolja. Ja, és jelentem: a madarak most kussban voltak.

Ma meg elmentünk az Ifi-parkba, de már nem lehet bejutni a vár alá, le lett lakatolva a rács. Aztán meg kiderült, hogy bezárt a Mézes Mackó. Csupa retrocsalódás. Viszont a Nagyi Palacsintázójában beállítottam a rekordomat 6,5 palacsintával.

2 komment:

Blogger Szomjas Zsiráf

én nem sajnálom, nekem jobb lesz.
(breakbeat)

5:22 du.  
Blogger kisdubos

Nem tudhatod, mivel készülök :o)

5:25 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal