<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

hétfő, május 08, 2006

rock's | 23:53 | 6 komment

Hosszú bojkott után lenéztem a Rock's-ba, miután az utcánkban is találtam tőlük szórólapot, miszerint Budapesten náluk van a legtöbb használt maxi. Igaz. Csak arra lennék kíváncsi, ki vásárolja meg 1000/db áron a 2 Unlimited és DJ Bobo életműveket maxi cédékben 2006-ban. És ezek az olcsó cd-k. Simán van pofájuk elkérni maxikért 2-4 ezer forintokat. Nem, nem azért mert ritkák, csak simán régiek, értsd 10-15 évesek. Nagyon el vannak kapatva. Fogadok, hogy a maxikat az eBayről vásárolják össze nagy tételben. Ha ebből meg lehet élni, akkor nekem is nyitom kellene egy ilyen cd-boltot. Csak én nem csinálnék bazmegot a vevőkből, mint ők. Persze nem vettem semmit. Nekem ez olyan, mint másoknak a múzeum. Míg mások az ecsetvonásokat elemezgetik, én a katalógusszámokat :o) Na jó, nem is.

6 komment:

Blogger sidek

Bocsi, hogy ide OFF-olok, de máshol nem tudom megkérdezni, és mást nem ismerek, aki értene a blogokhoz. Nem tudod mi a teendő akkor, ha a blogon nem jelenik meg a postom?
Kösz!

És, hogy ON is legyek, én imádom a Rock's-ot, szinte csak ott vásárlok, nagyon elégedett vagyok vele. :)

11:47 de.  
Blogger kisdubos

OFF: Passz.
ON: Én annál fukarabb vagyok, hogy ott vásároljak. Meg nem várom meg, míg belőlem is hülyét csinálnak, mint Jude-ból és a többiekből.

12:07 du.  
Blogger sidek

Off: Azért kösz. :)
Most csináljak egy Freeblog-os blogot? Azaz már csináltam is, de még nem tudom, hogy ott folytassam-e. Ha továbbra sem fog működni a blogom, átmegyek a másikra. Ott legalább opcionális a 'linkek', meg hasonlók.
Ha viszont neked nem baszakodik az oldalad, a post-oláskor, akkor nem a Blogspot-tal van gond, hanem csak az én oldalammal. hüje internet

12:36 du.  
Blogger kisdubos

Linkek? Hasonlók? Itt is minden opcionális, csak bele kéne kotornod egy kicsit a 'template'-edbe.

12:42 du.  
Blogger sidek

Már bele is kotortam, és sikerrel jártam. De amíg nem volt egy példa rá, nem tudtam hogy induljak el. Aztán rátaláltam egy magyarázatra, hogy pontosan miket kell átírni, és már ment is. :)
Úgyhogy most ki is élem elfolytott linkelési vágyamat!:D

2:25 du.  
Blogger Szomjas Zsiráf

off: nekem volt olyan, csak már nem emlékszem, hogy miért is, hogy egy darabig csak draft-ként mentette el a post-okat, és külön elő kellett venni és megjelentetni. de volt valami spéci körülmény, hogy csak kép feltöltésekor vagy valami ilyesmi. illetve olyan is volt, hogy kívülről megjelent a post, csak én nem láttam. ilyenkor frissítéssel láthatóvá vált.

6:25 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal