<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

csütörtök, május 18, 2006

röné | 11:33 | 1 komment

Reinkarnálódott 2006. május 17-én.
Születési hely: Székesfehérvár.
Születési súly: 14,46 kg.

Aztán hazatekerés. Persze nem ám a kijelölt útvonalon, mert mi annál sokkal okosabbak vagyunk. Legalábbis nagyon sokáig úgy tűnt. Aztán Tordas előtt dagonyával tarkított zsákutcába jutottunk. Vizesárkon fölöslegesen átmászás, sárvakarás kerekekről és óriási káromkodások. Ócskabringáéknál slagolás. Aztán amekkora marha vagyok, még Pesten is sikerült eltévednem egy olyan útvonalon, amit már nem egyszer megtettem sötétben. Megint okosnak hittem magam. Ócskabringa telefonon navigált vissza egy pontra, ahol aznap este már jártam. Ha nem is 100, de a 90 km megvolt a lúzerkedések miatt. A bringát kezdhetem is tuningolni. Van egy olyan ötletem, hogy majd az előző könyvecskéjével viszem el nullszervízre, mert az még üres, az alvázszámot meg csak nem csekkolják le. Vagy van megoldás arra, hogy ne kelljen visszavinnem Szfvárra, de szakértő kezek ingyér megpöcköljék?

Na de lényegtelen. Most jó. Persze nem csoda, az újságok is megírták.

1 komment:

Anonymous Névtelen

gratulalok!

5:49 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal