<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

kedd, május 02, 2006

the bicycle repairman! | 00:19 | 9 komment

Hú, nagyon büszke vagyok magamra. A hátsó váltó bemondta az unalmast, és én egyből tudtam, hogy itt bowdent kell zsírozni. És meg is csináltam, úgybiza. Szóval mostantól minden reggel úgy kelek, hogy köpök egyet a tenyerembe: férfi lettem. Otthon meg anyám bringáján ragasztottam belsőt meg olajoztam. A sikerélményeimet némileg beárnyékolja a tény, hogy anyám belsőjét én lyukasztottam ki.

A héten megvolt a ház biciklilopása. Az alattunk lévőjét lopták el az ablaka alól. Igaz, nem volt lezárva. Az enyém meg megint kint van lekötve... Ha nekem frissen zsírozott bowdennel fogják elvinni...

9 komment:

Anonymous Névtelen

No, ha ilyen ügyes vagy, akkor az enyémre is ránézhetnél valamikor!

6:54 de.  
Blogger kisdubos

Hát ránézni ránézhetek, az igazán nem fáradság :o)

11:23 de.  
Blogger banditgirl

de ugyes vagy! en mar regota tervezem valami bringa-tanfolyam abszolvalasat, mert en is szeretnek a tenyerembe kopkodni...:) de mi az a bowden?
szerintem ha jo lakatod van, nem viszik el.

6:07 du.  
Anonymous Névtelen

Biztos valami könyvben olvasta a szót és most felvág. ;o)

6:52 du.  
Blogger kisdubos

Én könyvet? Haha! Egy éve olvasom Szomjas Camus-jét, de abban eddig nem találkoztam a bowdenekkel.

Zsiványlány: azok a huzalok, amik rángatják a fékpofákat meg a váltókat.

8:03 du.  
Blogger Szomjas Zsiráf

most veszem eszre, hogy nem veszek eszre uzenofalat. csak azt akartam mondani, hogy szereztem neked jellybeans(-t? namost ezt hogy targyragozzam?).

8:23 du.  
Blogger kisdubos

Ááááááááááááá... Akkor hétvégén senki ne keressen, mert intravénás Jellybeans mámorban fogok fetrengeni. Képzeljétek el, ahogy a a bőröm alatt keringenek a kis tojások. Lehet velük villamososat játszani. És köszi.

8:30 du.  
Anonymous Névtelen

Nemrég láttam a neten egy videót ami bemutatja, hogy hogyan lehet egy BIC tollal kinyitni egy olyan lakatot mint amilyen nekem is van. Azóta attól félek, hogy a biciklitolvajok nehogy arra járjanak véletlenül. (Ráadásul az egy márkás lakat volt, az enyém meg egy kínai utánzat. Ezt biztosan valami kínai tollal lehet kinyitni.)

7:33 de.  
Blogger banditgirl

aranka, bedobsz majd megint valami jelly beans installaciokat a hetvegenm, vagy teljesen off leszel?
id. aranka, u-lockod van, nem olyan lancos, hanem u-alaku? es azt lehet BIC tollal kinyitni? ne ijesztgessetek, gyerekek. mert nekem is olyan van, kinai utanzat, bar a bringam jo oreg, es ezert lehethogy a francnak se kell....

11:58 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal