<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

kedd, február 07, 2006

empátia | 01:09 | 2 komment

Van egy ember, aki egyszer figyelmeztetett valakit, hogy vigyázzon vele, mert empátiából bukásra áll. És én erről azt gondoltam, hogy bullshit. Ha tudatosítja, akkor egy kis megerőltetéssel tehetne is valamit ellene. És mindig is gyűlöltem az illető eme tulajdonságát. Közben meg az van, hogy empátiából én is egy nagy nulla vagyok, csak az élet más területein. Meg kellene tanulni kicsit toleránsabbnak lenni másokkal, ha már empátiát nem akarok magamba erőltetni, hogy változtassak magamon. Na tessék, megint kezdődik a megbocsátós korszakom, amikor hirtelen rájövök, hogy mekkora állat vagyok jómagam is. De szerencsére a konokságom van elég erős ahhoz, hogy ne közöljem az illetővel, hogy tkp. megértem őt, hogy ilyen önző fasz. A lényeg, hogy magamban megbocsátok neki, és ezzel az én önzőségem is létjogosultságot kap. Ejj, éljen a sakkozás!

2 komment:

Anonymous Névtelen

ahogy a régi szállóige mondja:

"(üvöltve)tolerancia, bazmeg, tolerancia!"

8:59 de.  
Blogger Szomjas Zsiráf

szerintem az empátia méreg. majd egyszer kifejtem hosszabban is.

11:04 de.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal