<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

vasárnap, december 04, 2005

dob+basszus | 02:54 | 3 komment

Már nagyon régóta sírok, hogy nincs lemezjátszóm. Otthon van egy, de az gyorsabban forog 33-on, mint kellene. És egyébként sem szól valami fényesen. Én hülye, fél éven át kerülgettem egy lemezjátszót a szobámban, és egyszer sem jutott az eszembe, hogy beüzemeljem. Egy NAD 5210-es Orion erősítővel. Sőt, még vissza is vittem a lakótársam szobájába, akinek egyébként a tulajdona. Kapta X-től. De valamiért úgy gondolta, az én szobámban jobban fogja a port. Ma visszahoztam. Először csak néztem rá, mint modern kor gyermeke a lyukkártyára. Már majdnem föl is adtam. Aztán sikerült. Aztán még egyet fordult a fogaskerék az agyamban, és rájöttem, hogy van nekem olyan kábelem, amivel az Orion erősítőt össze tudom kötni a Pioneer erősítővel. És lám, működik! Már meg is hallgattam az ezer éve nem hallott Nyeső és GM49 kislemezt. Kár, hogy a többi lemezem nincs Pesten. De mindegy, mert mától úgyis Harangozó Terit, Zalatnayt, Kovács Katit meg Ambrus Kyrit gyűjtök, azok meg úgyse nagyon vannak otthon. Szóval Nilito, az utolsó emilem érvénytelen: mégis menni fog az a vinyl digitalizálás. Csak kell még egy kábel.

Amúgy a bakelitmániám mostanában kezd kiújulni. Pénteken volt a legutóbbi rohamom, amikor az m1-en megláttam a Dob meg basszus című műsort. Anyám mondta is, hogy ez jó műsor, nézzem, majd újra megdöntötte saját gyorsasági elalvás rekordját. Amiben egykoron még Boborján volt a csúcstartó. Anyway. És a műsor arról szólt, hogy kb. 25-25 percben kielemeztek egy-egy dalt, ezúttal 1983-ból. Az R-GO-tól a Bombázót és a Bizottságtól a Szerelem címűt. És akkor kiderült, hogy az utóbbi kijött egy Kalandra fel! című nagylemezen. Hát ha nekem olyanom lehetne! Egyébként nem tudom, milyen időközönként van ez a műsor, mert jövő pénteken pl. nem lesz.

Apropó. Feltűnt mindenkinek, hogy ezen a héten ez már a második tévés élményem? Ráadásul teljesen meg voltam elégedve az mtv péntek esti kínálatával. 9-től 11-ig teljesen lekötötte a figyelmemet. Dob meg basszus, Este, Kultúrház.

3 komment:

Blogger banditgirl

kalandra fel lemezt tudok otthon szerezni, vagy kazira feljatszani...kazin meg is van. dupla album, kalandra fel es jegkrembalett, nem?

7:09 de.  
Blogger kisdubos

Hú, hát a kazival nem sokra megyek. De a Szerelem címűt legalább sikerült leszednem az eMule-ról.

11:51 du.  
Blogger banditgirl

...gondoltam. szerinted valahol megvan cédécskón? mer' az nekem is kéne. bár a kazi az igazi nosztalgia. dehát aztat nem tudom felrakni az ipodomra ugyebár.

6:21 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal