<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

vasárnap, november 27, 2005

sikerült! | 13:35 | 0 komment

Nem is tudom, mióta mondogatom, hogy el kéne ide menni. Furcsa, hogy ez idő alatt úgy kiképeztem magam ebből a stílusból, hogy az előre megálmodott playlist 90%-a lement. Ez az exUnderGrass egy kicsit ribis hely, meg az emberek se tetszettek nagyon az elején, de aztán mégis felbukkant pár szimpatikus alak. Kriszta is majdnem összebarátkozott valami horváttal, akivel én szívesebben barátkoztam volna, de feltűnően inkább Krisztával akart beszélgetni. Ő meg futni hagyta. Szóval megvolt a gorgeous!-élmény is. A hely különlegessége egyébként a durva szellőztetés. A falakból 4 lyukon át olyan erővel áramlik ki a hideg levegő, hogy úgy éreztem magam, mint egy hajón. Féltem is, hogy csúnyán meg fogok fázni, de ez a Supradyn úgy látszik tényleg egy csodaszer. Köszönöm, Roche! (Nem, most nem a Charlotte.)
Ja igen. Azt nem értem, minek ennyit fényképezni. Az elején volt olyan pillanat, amikor több volt a fotós, mint a táncoló ember. Vicces dolog, ha itt-ott kattintgatnak, és másnap meglátja magát az ember egy honlapon, és ég a pofája, de az elején kifejezetten egy állatkertben érzetem magam. Éppen hogy csak nem dobáltak meg banánnal... Na, ezt most elképzeltem magam előtt.