<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

péntek, március 11, 2005

amorf ördögök - cellux-szimfónia | 14:15 | 2 komment


Megjelent! Gratula Lajkának a fantasztikus dizájnér'.

Innen megrendelhető. Csak 3500 Ft, és ebben már benne van a postaköltség is. 1-1,5 hét alatt megküldik.

10 > Amorf Ördögök: Fapados űrutazás
Rádió klikk ->

Azért ezt a számot, mert ez a single. Meg azért, mert régen én is mentettem ki katicákat a vízből. Megszárítottam őket, amelyik nem éledt fel, azt eltemettem. Volt direkt katica temető.

www.amorfordogok.hu
Mama Records

2 komment:

Blogger Szomjas Zsiráf

ez a katicatemető. meg a villamosjáték. egyre erősebben érdeklődöm a gyerekkorod iránt.

12:28 de.  
Blogger kisdubos

Pedig meg vagyok győződve arról, hogy tök normális voltam. Amúgy meg nem lőhetem le egyszerre az összes poént. Meg nem is tudnám. Erről sem tudtam, hogy ez poén. Nem is értem... Ti mit csináltatok gyerekkorotokban?

2:08 de.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal