<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

kedd, február 15, 2005

félálom reloded: full álom | 23:52 | 5 komment

Amúgy a lent említett sor az "új" Gwen Stefani számból van. És mint ma megtudtam, úgy folytatódik, hogy "naturally I'm worried if I do it alone". Ebbe meg aztán pláne beleillik a szobasarokba száműzött befőttesüveg.

Egyébként ma is álmodtam furát. Nagy tűzvész volt, kigyulladt egy panelház. A többi ház lakóit is kilakoltatták. De elég furán pánikoltak. Lementek a közeli abc-be bevásárolni. Mert ugye katasztrófák előtt mit kell csinálni? Bevásárolni élelmiszerből. Azt persze mindenki elfelejtette, hogy katasztrófa KÖZBEN, ugyanez veszélyes lehet. De azért mi is lementünk bevásárolni. És engem csak az bosszantott, hogy nincs sajtos kifli. Az álom egyébként egy lynches lakásban folytatódott és az is elég fura volt.

A tegnapi Tanita szám vadászat úgy éjjel fél kettőig tartott. Nem csoda, hogy a fenti álomra délelőtt 10 körül került sor. Ami azért ciki, mert 9-re be kellett volna vinnem egy fordítást az irodába. Beállítottam az elalvási rekordot.

Aztán ma lementem boltba. És bár vettem egy vekni kenyeret, aminek a fele úgyis a kukába fog kerülni magamat ismerve, biztos ami biztos, vettem sajtos kiflit is. Ki tudja? Lehet, hogy ezzel megakadályozok egy tűzvészt. Szóval kedves panellakók: ha az éjjel nem gyulad ki a házatok, azt nekem köszönjétek.

Amúgy tényleg kellene már vennem egy ébresztőórát. Bár konkrétan ez nem ébreszt, de valami ilyesmire gondoltam:

(Amúgy "flip clock" néven kell rákeresni az e-bayen kedves télapó & co.)

5 komment:

Anonymous Névtelen

huuu, egy ilyen ora nekem is kene:-)
nagyon tetszik... egyreszt "hollywoodi film", masreszt BKV feelingje van:-)

[a deak teri metroban lattam ilyen orat]

1:46 du.  
Blogger kisdubos

Jah, meg a Kálvinon is van ilyen. Meg biztos máshol is. Az a jó egy iylen órában, hogy nem kell álmos szemmel hunyorogni a mobilra, videóra, hogy most hány óra is van tulajdonképpen. Ez egyértelműen beleordítja az ember képébe.

3:16 du.  
Anonymous Névtelen

ennel mar csak ez a jobb:-) [32 cm atmeroju]
vagy ez... 57-cm-es!

4:26 du.  
Anonymous Névtelen

es ez a digitalis valtozata:
SLABANG

4:28 du.  
Blogger kisdubos

Lehet, hogy vennem kéne egy iylet. Bár láttam még egy vicces órát az IKEA-ban. Digitális. Ha az oldalára fordítod, akkor a hőmérsékletet mutatja.

4:54 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal