<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

hétfő, február 14, 2005

félálom | 10:11 | 3 komment

Ma reggel az jutott eszembe, hogy:
"naturally I'm worried" = egy nejlon zacskóba csomagolt befőttesüveg a sarokba állítva

3 komment:

Blogger Szomjas Zsiráf

ez nagyon izgi, csak nem értem. lehetne erről többet tudni?

2:42 du.  
Blogger kisdubos

Te, érteni én sem értem. Valószínűleg nincs is rajta mit érteni, elvégre az ember agyába félálomban annyi minden bekattan. Eme emelkedett pillanatban én azt éreztem, hogy azt a bizonyos angol mondtatot a beugrott képpel lehet legjobban kifejezni. Tehát ha készítenék egy ilyen festményt, fényképet, műalkotást, akkor ez lenne a címe: "naturally I'm worried". És az emebrek még el is gondolkodnának rajta, pedig ha tudnák, hogy ez nekem csak úgy bevillant, és semmi értelme. Mondjuk kár érte, mert tényleg nagyon szép szimbólum lehetne, vagy valami ilyen művészi világmegváltó gondolat. De nem. Az tényleg csak egy befőttesüveg.

11:18 du.  
Blogger Szomjas Zsiráf

na, pont ez kellett, most már értem. az nem volt világos, hogy az egyenlet jobb oldalán a szavak egy képet jelentenek. :)

2:15 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal