<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

vasárnap, augusztus 06, 2006

budapest locals | 20:48 | 1 komment

Na, már megint támadt egy ötletem, de ezt kivételesen meg is valósítom... Akarom mondani: megvalósítjuk! :o) Röviden: angol nyelvű blog, ahol budapestiek összegyűjtik a kedvenc helyeiket. Én speciel úgy képzeltem el, hogy az ajánló emberkék keresztnevével (esetleg nickkel) és fényképpel szerepelnének. Hogy jófej legyen. értitek. Tagekkel lehetne mászkálni a kategóriák között, sőt, az ajánló emberkék közt. Csak annyi kéne, hogy írsz a kedvenc helyedről 1-2 angol mondatot, ami lehet bármi, mondjuk az Alagút teteje, ha szeretsz ott üldögélni*, és elküldöd nekem oda, hogy t.s.aranka kukac gmail.com. Én annak is örülnék, ha már fényképet is küldenél magadról. de ha nem, hát nem. Most nem fogok jó példával elöljárni, mert most jöttem vissza Pestre, holnap meg irány Zágráb. Ezt most azért írom ide, hogy brainstormingoljatok ti is. De ha tele lesz péntekre a fiókom kész ajánlókkal meg a fejeitekkel, az még jobb.

*Ezt majd én megírom, ne fáradjatok :o)

1 komment:

Blogger Szomjas Zsiráf

naaaaaaa, pont azt akartam, hogy június végén onnan nézni a napfelkeltét....

11:05 de.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal