<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar/8792597?origin\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

szerda, július 26, 2006

justify my sample | 16:40 | 0 komment

Tegnap rászántam magam, hogy végre kiderítsem, milyen sample tűnik fel a Justify My Love HipHop Mixében, amelyik szintén elhangzik a Blue Linesban (Massive Attack) és a Something Wicked This Way Comes (Barry Adamson) című nótában. Nem jártam sikerrel. Pedig a Google-től kezdve a Google-ig mindent átnéztem. Szóval tessék meghallgatni a rádióban a három számot, hátha valamelyikőtöknek beugrik, honnan van.

Viszont a nyomozás közben belebotlottam egy új infóba. Most már értem, hogy Madonna miért nem perelte szét a Justify My Love-ot lekoppintó zenekarokat. Hát mert a Justify My Love eredeti változatának alapja is sample. Méghozzá egy Public Enemy szösszenet. Ez a mai bonus track a rádióban.