<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

péntek, június 30, 2006

hajnal | 02:48 | 3 komment

Ez a blog, főleg az utóbbi időben, nem túl személyes. Nem is lesz az. De azért B.-t muszáj megint megemlítenem. Megemlítettem. Egy hét alatt háromszor jöttem haza hajnali 4 után. Tegnap már a részegség tüneteivel dülöngéltem haza, ma pedig másnaposan ébredtem. Pedig egy csepp alkoholt se ittam jó szokásomhoz hívem. Fejembe szálltak kicsit Budapest hajnali fényei. Több millió hektoliternyi ingyenrosé az égen. A Gellértről egy hosszabb szívószállal el is lehet érni, csucsukáim.

3 komment:

Blogger Szomjas Zsiráf

hú, de jó, én is mindig másnaposan érzem magam, mikor kora reggel jövök haza, akárhogy is alszok utána. és sose értettem, hogy miért.

és nálad is van az, hogy olyan 2-fél 3 környékén, ha jó a társaság, akkor elönt valamiféle időtlen eufória? nem tudom jobban megfogalmazni. legalábbis így kapásból nem.

9:38 de.  
Blogger kisdubos

Nem, időtlen eufória az nincs.

2:17 de.  
Anonymous Névtelen

...és idétlen eufória? :-)

1:15 de.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal