<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

hétfő, július 11, 2005

lényeg a lényeg | 09:36 | 11 komment

Most már biztos. N.-nel majdnem pontosan ugyanaz a helyzet ismétlődik meg, mint L. úrral, csak megspékelve néhány N.-nes specialitással. Van az L.-szindrómára valami gyógyszer? Gerinc-, agy-, szívátültetés? Hm?

11 komment:

Anonymous Névtelen

szerintem még párszor végig kell csinálnod :)
én is ezt teszem...

7:44 du.  
Blogger kisdubos

Igen, végülis ezzel nyugtatgatom magam, hogy se hetero, se homo körökben nem látok normális kapcsolatokat. Na jó, egyet tudok.

9:09 du.  
Blogger banditgirl

ugyanakkor mind a két (vagy három?) csoportban találhatók egész ép kapcsolatok is. vagyis lehethogy N-el személyesen kell elbeszélgetni? vagy váltani?

8:10 de.  
Anonymous Névtelen

ne rohogjon senki ismeros, de szerintem a dolgok ismetlesenek a lenyeget ki lehet hamozni es akkor meg is javul az egesz. tudjatok, terapia...
aranka, kulonben irtal? mert nem kaptam emailt termeszetesen.

10:57 de.  
Blogger kisdubos

Persze, beszélgettm én N.-nel, már amennyire lehet. Velem is az van, hogy én egyetlen mondaton is napokig el tudok mélázni, míg visszakérdezek. Ő meg ha nem muszáj, nem beszél. Szóval nagy filozofálást mi ketten nem tudunk véghezvinni.
Ellenben most jövök Szomjastól, és őt szívesen elfogadnám terapeutának. Olyan jókat tud mondani. Azt nem tudom, hogy igaza van-e, de nekem tetszik :o)

Fati: az utolsó levélben az állt, hogy ajánlj nekem valami programot múlt... ööö... csütörtökre vagy péntekre. Erre már nem kaptam választ.

2:04 du.  
Anonymous Névtelen

nem kaptam meg azt az emailt. a fene vigye mar el ezt az egeszet. annyira szar erzes hogy tudtomon kivul nem jonnel meg leveleim.

3:05 du.  
Blogger kisdubos

Na jah, hiába cseng jól az email címed. Egy sima működő yahooval nem érnéd be?

3:58 du.  
Anonymous Névtelen

jol cseng?? en meg asszem csut megirtam neked a hotmail cimemet. irj inkabb oda, jo? most megint megirom

4:40 du.  
Blogger kisdubos

Öööö, kaptam egy levelet. Ment válasz. A régire, mert csak most látom... de elküldöm oda is. Ja... nem tudom az új hotmailes címed :o) Lehet, hogy mégis nálam van a hiba?

5:29 du.  
Anonymous Névtelen

Azért jó, hogy rólunk is említést tettél... :-)

9:16 de.  
Blogger kisdubos

Na jó, akkor kettőről tudok :o)

10:01 de.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal