<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

vasárnap, április 17, 2005

megvagy! | 20:49 | 7 komment






update:
És még tettem az Aranka Rádióba négy esti esős számot.

7 komment:

Blogger Szomjas Zsiráf

1. saját ablakból?
2. hogy sikerült elkapni?
3. hogy tudsz ide nemcsak egymás alá hanem mellé és képeket berakni?

9:10 du.  
Blogger kisdubos

1. Igen, saját ablak. Vagyis bérlem.
2. Sorozatfotó funkció.
3. Úgy csinálom, hogy amit az átkoztt Hello berak külön posztokba, azt én kézzel kiszedem: átmásolom a linkeket egy posztba, a többit meg kitörlöm. Ezért is lett kitörölve a tegnapi kommented, mert túl gyors voltál :o)

9:29 du.  
Blogger Szomjas Zsiráf

köszi, régebben én is csináltam ezt a több képet egy posztba dolgot, de csak egymás alá rakta őket (lehet, hogy bennmaradt egy-egy újbek-jel), akkor most megint elkezdek vele játszani.

10:14 du.  
Blogger kisdubos

Ja igen, de nem elég kiszedni a "br"-t, hanem egymás mellé is kell húzni a linket. Aztán nyomni utána egy space-t, és akkor nem érnek össze.

10:27 du.  
Anonymous Névtelen

Jaj, de szépek ezek. Én úgy imádom a vihart nézni. Amikor kisfiú voltam, apám néha kivitt viharban a terszra és mutatta, hogy milyen nagyságos és gyönyörűséges. Ezt azóta is mindig átérzem, amikor villámást és vihart látok.

11:26 du.  
Blogger Szomjas Zsiráf

elnézést, hogy visszaterelem technikai dolgokra, rájöttem, hogy az én margóm sokkal keskenyebb, azért nem megy.

a viharral és a villámmal én is pont így vagyok, nálunk az egész család bámulta az erkélyről a villámokat.

1:07 de.  
Blogger kisdubos

Otthon nálunk viharkor még az áramot is kikapcsolják. Úgy ám az igazi, teljes sötétségben.

1:20 de.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal