<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8792597\x26blogName\x3dk+centr%C3%A1l\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tsaranka.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tsaranka.blogspot.com/\x26vt\x3d-5625714746251624573', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

k centrál

Sound & Vision

Criticalmass

Brutkodiszko

hétfő, november 29, 2004

v, mint vazeg | 14:07 | 5 komment

Miért (mindjárt) 25 évesen kell megtudnom, hogy az nem nekiLeselkedik, hanem nekiVeselkedik?! Valaki igazán szólhatott volna. A leselkedés ráadásul teljesen logikusnak tűnt. Ha valaminek neki lehet látni, akkor leselkedni miért ne lehetne? Ennél már csak az volt tragikusabb, amikor megtudtam, hogy nem "Pálgat a Péter, jó reggelt", hanem "Pál, Kata, Péter, jó reggelt". Azt hittem, a pálgatás az... az valami integetés lehet.

5 komment:

Blogger Szomjas Zsiráf

jajajjajjjj, hát én is, én is, én is, csak nem pálgat, hanem pálkat a Péter, és csöppet sem zavart, hogy fogalmam sincs, mi az a pálkatás, annyi szót nem tudtam még! hát nahát. én meg az elemózsiát hittem/hívtam elemorzsiának, mer abban benne van a morzsa, és mindig olyan kevés kaját vittünk magunkkal, hogy ez teljesen logikusnak tűnt. a 25. év körül meg azt hozták tudomásomra, hogy az nem wild awake (pedig milyen logikus ez is, hogy az ember vadul agilis, annyira éber), hanem wide awake, szemileg. mindennap tanul valami újat az ember. vegát töltöm, hátha tudom majd nézni is.

9:09 du.  
Blogger kisdubos

Nálad is pálg/k/atott??? Istenem, mekkora kő esett le a szívemről.

Ha a Vega bejön, majd még teszek föl érdekeseket.

9:39 du.  
Anonymous Névtelen

Mert nem kérdezel. Ilyen beképzeltek az emberek. Azt hiszik, ők mindent értenek, aztán tessék... Jön a pofára ráfele esés. Most adok esélyet mindenkienk: lehet kérdezni. Van valaki, aki valamit nem tud, vagy rosszul ért? Megmagyarázom.

idősebb Aranka, mindent tudo(r)
www.mindent-megmagyarazok.net
:-)

11:04 de.  
Anonymous Névtelen

Ha beírjátok a gúglba, hogy "pál kata péter jó reggelt", a 3. találat erre az oldalra mutat. (!) És ha már így újfent megtaláltam ezt a helyet, elárulom, h nekem meg a Nők Lapja volt ilyen, azt hittem, h az Nő Klapja, nem értvén persze, mi az a klapja. Nálam aztán úgy derült fény az igazságra, h megtanultam olvasni.

1:54 du.  
Blogger kisdubos

Tudod, lassan átveszem az irányítást a net felett :o)

1:57 du.  

Megjegyzés küldése

<< Főoldal